Beste leden, Met gepaste trots kunnen we jullie een nieuwe feature voor Sitemasters voorstellen: de Crewbox. Hiermee zal de communicatie tussen de leden en de crew heel wat efficienter gaan verlopen. De crewbox laat jullie immers toe om een "ticket" te openen voor wanneer je bijvoorbeeld een bug wil rapporteren, een vraag wil stellen, of iets in die trant. Een ticket toevoegen gebeurt via een checkbox bij het opstellen van een nieuw bericht. Wanneer dit ticket is toegevoegd, kan het worden teruggevonden onder het menu "Crewbox" in het controlepaneel. Van daaruit kan het ticket door een crewlid worden toegewezen aan een crewlid en kan de status (open, gesloten, in behandeling en toegewezen) worden aangepast. Hier kunnen tevens reacties worden geplaatst om de communicatie tussen de crew en de poster van het item te ondersteunen.
De betekenis van de verschillende statussen: - open: ticket nog niet toegewezen. - toegewezen: ticket toegewezen maar verder is er nog niets ondernomen - in behandeling: men is bezig met het ticket - gesloten: het ticket is afgehandeld Met vriendelijke groet,
Koen
Lid
|