ik zat een tijdje geleden nog ff de stats te kijken en zag dat SiMa bijna de 3000 had bereikt wat betreft members. Nu kijk ik vandaag weer en nu zijn ze er alweer overeen
:o
Nou... gefeliciteerd aan alle mensen die aan deze site hebben meegewerkt!
lol die vin ik stoer.. ben niet zo heeeel erg actief de laatste tijd maar dit is echt wel 1337... maar jah. hou me de laatste tijd niet zoveel bezig met site's maken etc.. want ben druk bzig met vriendin :P
Misschien kan er een functie gemaakt worden, waarmee een non-actieve bezoeker van 1 jaar (bijvoorbeeld) automatisch wordt gedeleted, zo heb je een overzicht van hoeveel members er echt zijn
nieuwe leden kunnen minstens zo actief zijn als oude leden dus een minimum van 100 punten = actief klopt niet
wie er in de laatste 3 maanden online is geweest en iets heeft gepost dát is "actief"
wie er in de laatste 3 maanden online is geweest en iets heeft gepost dát is "actief"
En al degene die gewoon een account hebben gemaakt om de commentaren te kunnen lezen bij de tutorials en scripts, die kunnen best elke dag of om de 2 dagen hier komen kijken voor een script of iets dergelijks?
Ik denk dat het moeilijk is om iemand een "actief" lid te noemen.
Ikzelf kom bijvoorbeeld minstens 2 keer per week op een flash forum zonder daar zelfs maar een account te hebben, maar als ik dat account wel zou hebben, ben ik dan niet actief ?