Ik ben er gerust in: da ding doet zijn werk, kan hetgeen ik wil doen aan, so i don't give a fuck
AMD 2500+
1024 Mb Ram
BenQ CD/DVD-writer (double layered etc etc)
Brol DVD-lezer (prehistorie)
80 GB Maxtor HDD - 80 GB Seagate HDD (allebei op IDE, volgende zal op SATA zijn )
Floppy
Nvidia FX5200 256 MB (<-- ik speel toch amper games dus wat kan het mij schelen)
Brol scherm, 15" (geen geld atm)
O.S.: Dual-boot -> Win XP Pro - Suse 9.3
Muis & Toetsenbord: Logitech Cordless Desktop LX700 (is met zo'n MX1100 muis oid, muis kost meer dan de hele set normaal )
Tybotech 5.1 surround, 2500W
C-media 6 channel geluidskaartje (goedkoop)
Case: een gewone grijze, al die brol is toch geld weggesmeten, wa hebde daar nu aan...
damn, nu ga ik een nieuwe comp moete kopen! hahaha
ik ga nog external hard drive kope van 300, en dan laat ik hem even gerust... heheeh
^^
hahah, das een probleeem eh, 17GB, ik ga da probleem ook hebbe de volgende keer da ik naar LAN party ga... hehehe
Huidige pc:
1.8Ghz Pentium 4
256MB RAM
128MB video
2.1 Sound
logitech muis mx700 (modernste eraan )
DVD-lezer, CD-RW'ke
HP all-in-one
HD 36Gb
Windows XP Home Edition SP2
Nieuwe:(ben dus goed aan het sparen )
3.4Ghz Pentium 4
1024MB RAM
128MB video
5.1 Sound
logitech muis mx700 (modernste eraan )
DVD-RW
HD 200Gb
Windows XP Home Edition SP2, Linux
meest gebruikte software (misschien ook tof van weten )
MACROMEDIA
Sinds wanneer is HD een van de belangrijkste elementen bij een krachtige PC? Natuurlijk is het fijn als je veel ruimte hebt. Maar als je nu bv. 50 GIG hebt (da's 1/10 van het jouwe) of je neemt 1/10 van je RAM. Dan zul je het wel voelen. Ik zeg niet dat jouw PC slechter is dan die van Monkey, of dat je een slechte PC hebt. Zeker niet (ben stiekem beetje jaloers^_^), maar om te zeggen dat je een betere hebt dan die van Monkey omdat die van jouw 500Gig HD heeft vind ik nu ook maar zwakjes:p
DVD`s kunnen ook hard gaan... ik had er zoveel dat ik geen zin had om ze allemaal te gaan branden.. had ook maar een kleine 10gieg vrij op het laatst..
die 500gig sloeg op de reactie van rickyb die niet verstond wat we met zoveel gig doen maarja swat.
enneuh zeg er nu van wat je wil hij heeft 1 kern die op 2.4gig draait en 1gig in cache heeft. ik heb 2 kernen die op 2.4gig draaien met 1gig in cache (1ne kern is oc'en op 2,7gig en andere op 2,63gig) en als ik het niet mis op heb heeft mij 3de kaart 4 pipelines meer over een 133mhz grotere kloksnelheid.
manne manne, 4000+ of 4200+... who cares, hier en daar nog wa meer GBs aan harde schijf... de mijne runt goe genough
btw, die 4000+ san diego da ik heb is ook X2 dual core ma dan een betere versie dan gewoon 4000+ X2