Voor de gene die het niet weten: Opera is een browser zoals firefox en Internet explorer. Mijn mening is dat Opera veel beter is dan deze 2. Maarja. Probeer het is uit
Kwa beveiliging zijn opera en firefox even veilig,
Alleen opera vind ik er mooier uitzien, lekkerder werken, Die mousegestures die er in zitten werken super lekker, en natuurlijk werken met Tabs dat is ook heelijk, veel lekkerder als 5 losse vensters. Mijn keuze is al een HELE tijd geleden gemaakt.
ik blijf nog altijd bij netscape, ik heb zowel firefox, opera en IE geinstalleerd maar gebruik deze enkel voor het testen van sites. netscape is gewoon sneller
Ik werk alleen nog maar met opera.. je kan namelijk niet van die irritante toolbars installeren Je kan helemaal zelf bepalen hoe de browser eruit komt te zien, je kan chatten, rss feeds lezen en je e-mail lezen voor mij geen ander meer
Ik volg Ontani.
Netscape is veel beter.
Ookal geef ik toe dat ik er nog andere heb, zoals: IE, Firefox, Opera, Deepnet, Maxthon, Avant, Mozilla, ... ... jah, zullen er nog wel enkele zijn, heb er gewoon veel
grapjas
ik vind FF beter omdat het letterype slecht is (dat zeg jij nu dus ;))
trouwens, je kan dat makkelijk aanpassen bij opera
en de statusbar: je kan ook instellen dat ze altijd zichtbaar is, of alleen zichtbaar is, als je een pagina aan het laden bent, dus dan weet je ook wat hij aan het doen is
jah, het is idd wel een uitgebreide browser
Wow, ik heb nu ook Opera draaien - onder Linux op de laptop, installatie was totaal 5 sec werk echt heel goed! Ik moet zeggen dat het echt een mooie browser is ... vond ik al voordat het gratis was hoor.
Ik ga er eens een tijdje mee werken, kijken wat het echt is.
Ik heb dan ook maar eens Opera en FF gedownload.
Erg veel verschil heb ik nog niet gemerkt alleen dan dat FF een andere opmaak heeft kwa kleuren etc. en dat je in FF en Opera tabs hebt waar ik het nu niet zo van in zie..
maar we gaan eens testen!