Jullie willen wel eens weten wat van mails ik zoal dagelijks binnenkrijg, hier is een voorbeeldje:
Citaat:
Naam: Destruction
E-mail: lizzy@epsylon.org
Onderwerp: ik wil wel...(linken maar)
Categorie: Linkpartner worden
Gepost op: 17-09-2005 - 18:34:17
Bericht: ik wil wel naar jullie linken maar dan wel voor geld!!!
waarom ; dat vraagt zich niet als jullie mij willen linken moet ik betalen dus als ik jullie link dan betalen jullie mij :{.
Zie dat is nu pas eerlijk he wa vind ge ervan oke zie jullie kunnen nu is eerlijk zijn maar als jullie het gaan doen??
Want ik weet echt niet als jullie eerlijk zijn en ik denk echt van niet hoor jullie willen alleen geld (denk ik toch hé???)
Dank u voor mij terug iets te laten weten
denk erom als jullie het niet aannemen mijn deal dan zal ik iets op internet schrijven over jullie en ik wil toch maar 3€ voor jullie te linken dus dat is niet veel he
Met vriendelijke groeten Destruction(is mn
nickname)
@tuinstoel
wisten we al, maar ik denk dat die ene die met een s begint (van die 2 andere accounts) dat die het niet is, ik heb hem ooit op mn msn gehad, en die kon wel normaal praten, dit zal zn kleine baby broertje zijn verwacht ik
Kan me iemand de mail van dit marginaal geval even in het nederlands zetten want dit is moeilijk om te lezen
Murfy kan dat zo goed met de teksten van RickyB, dus hier ook ff?
Naam: Destruction
E-mail: lizzy@epsylon.org
Onderwerp: ik wil wel...(linken maar)
Categorie: Linkpartner worden
Gepost op: 17-09-2005 - 18:34:17
Bericht:
Ik wil best een link partner worden, maar ik wil er wel een compensatie voor terug hebben in de vorm van geld.
Als jullie willen weten waarom ik er geld voor wil hebben, dat zit zo: Als jullie naar mij linken moet ik daarvoor betalen, dus vind ik het eerlijk, dat als ik dan naar jullie link dat ik ervoor betaald krijg.
Dus wat vinden jullie ervan, Jullie krijgen nu de kans om eerlijk te zijn maar gaan jullie die kans ook gebruiken?
Want ik weet niet of jullie eerlijk zijn, ik denk van niet.
Volgens mij willen jullie alleen maar geld hebben.
Ik zou graag een bericht terug willen hebben hierover.
Maar ik waarschuw jullie, als jullie het aanbod niet aannemen dan zal ik iets op het internet zetten over jullie.
Ik hoef er maar ***Euro voor te hebben, dat is toch niet zo veel?
Met vriendelijke groeten Destruction
*Ik denk dat het zo ongeveer wel in begrijpelijk nederlands is:p*
whaha, wat een sukkel. Wie schrijft nou zo'n brief? Zo wordt je toch ook niet serieus genomen? Een kindje van 3 jaar! (Oftewel iemand uit groep 3 - hoe oud ben je dan?- )
hoezo moeten jullie hem geld betalen dat doet niemand toch of je zet de link op je site iedereen blij anders dan rot je maar op maar je gaat toch niet dreigen
Citaat:
denk erom als jullie het niet aannemen mijn deal dan zal ik iets op internet schrijven over jullie en ik wil toch maar 3€ voor jullie te linken dus dat is niet veel he
eerst dreigen en dan vriendelijk groeten
Citaat:
Met vriendelijke groeten Destruction(is mn
nickname)
misschien kan em z'n adres hier eens achterlaten. wil em altijd wel persoonlijk z'n cheque overhandigen
Ok ik kan u zeggen da het zeker geen Fransman of waal is, dat die epsylon.org ook niet van hem is, maar gewoon een mailadress geregistreerd heeft en dat em dik verloren heeft tegen mij met Soldier s of Fortune 2