PHP ver gevorderde |
|
hallo iedereen,
dit zal misschien een raar topic zijn (het wordt misschien direct verwijderd maar dan weet ik toch dat iemand het gelezen heeft), maar ik wil sitemasters.be toch is "ferm" bedanken!
ik zit hier nu al van-eu... effe gaan kijken (khem namelijk vroeger een keer papieren van jullie v1 afgedrukt en dat was mijn eerste keer hier op sitemasters (en de datum staat onderaan)- (exact de eerste keer) 19/05/2003 (maar pas na een maand ofzo echt "fulltime" on sitemasters.be)
dus dat is nu toch al een tijdje en heb jullie v1 toch meegemaakt, de meeste (nieuwe) zullen mij waarschijnlijk niet herkennen of toch niet goed,omdat ik de laatste tijd vrij inactief was, MAAR heb elke dag toch tenminste een blik geworpen op die heerlijke layout :d. nu hoop ik toch dat de oudere members dit wel doen
ik heb sitemasters dus echt zien groeien en vind jullie site echt super! niemand kan de "gezelligheid", de hulpzaamheid (bestaat dit woord?) en de ja eu gewoon DE HELE SITE(!) evenaren!
ik heb al mijn games er gisteren afgegooid mijn vrienden (vooral een of twee toch )verklaren me gek - (die games verklaren namelijk mijn afwezigheid) - maar heb beslist om terug full scripter ga worden dus jullie kunnen je tenminste verwachte aan stomme fouten, stomme opmerkingen en nog meer stomme dingen , maar ik zal er wel op proberen te letten dit niet te doen
nu terug naar het begin van mijn topic :
BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! door jullie ben ik wat ik nu beteken als scripter
en ik hoop dat ik dit over twee of hopelijk nog meer jaar nog eens kan zeggen en jullie kostbare tijd verdoen met mijn zever
Bedankt sitemasters(.be )
Joël, you did a hell of a job
Greetz,
From the Button-Man ...
edit2:voor zever reacties te vermijden: dit is niet om te slijmen en als je denkt van wel, wel hou het dan voor jezelf en val mij er niet mee lastig
|