Lid |
|
Ik hou me nu al enkele jaren als hobby bezig met het ontwerpen en coderen van websites, met problemen of voor inspiratie kon ik altijd op sitemasters terecht. Nu ben ik het laatste jaar mij meer aan het bezighouden met fotografie en wat prutswerk in photoshop. Echter is er hier niet echt zo'n nederlandse versie van het ozo goede deviantart. Nou had ik gisteren zitten denken, waarom niet een vlaamse (gratis) deviantart maken (met andere naam dan wel, maar hetzelfde principe).
Ik post dit hier om meerdere redenen, eerst en vooral omdat ik dan moet op zoek gaan naar enkele enthousiaste mensen om mij hierbij te helpen, maar ook om even te vragen of jullie hier een toekomst inzien, aleja of dit wel een goed idee is dat veel bezoekers zou lokken.
Verder zal er dan nog moeten gezocht worden naar een host die wat bij kan springen in de opslagruimte, want ik vrees dat de megabytes er door zullen vliegen als er veel foto's opgeplaatst worden.
Ziezo, post je mening over het idee, en de aantrekkelijkheid er van snel even. Indien je het wel ziet zitten mij hierbij te helpen stuur dan een mailtje naar braindead@safpower.be
Bedankt
|