oost vlaanderen => arrondisement oudenaarde => xhoutem => gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer
je moet maar 500m tevoet gaan ofzo (oke, das idd lastig als je te zat bent om recht te staan, maar soit)
koen rulez met zen ding:D whaha zag er wel grappig uit, vooral dat filmpje dat hij dat ding ff demonstreerd:P whaha ziet er vet uit.. jammer dat ik er niet was, maar wil ook weer neit tussen al die kotsende lui rondlopen:P
So what, we kunnen toch moeilijk bij iedereen bij de deur een meeting organiseren? Ik moest 4 uur op de trein zitten, Joël ook wel 3 uur ofzo, Ontani en die andere limburgers ook wel zoiets, dus zaag toch niet allemaal zo over "dicht bij de deur"
Het is ook niet zo dat je dezelfde dag als je steendronken bent nog terug moet, de dat doe je als je weer nuchter bent de dag erna..
lol ik mag als ik 18 ben pas naar die meeting (A) vinnik egt wel jammer de enigste reden: "het zijn wel mensen van internet" maarjah via internet communiceren (A) is ook wel goed
Voor mijn geen prob ik mag altijd wel:p ik hoef niet eens met de trein ik word wel gebracht:p (niet door mijn ouders maar door me'n neef:p). Maar laten we het volgende keer gewoon in een centrale stad houden bijv Utrecht ofzo.
Ik denk alleen niet dat ze in de stad erg blij zullen zijn als je daar de boel gaat onderkotsen zoals bij vinTage. Bij iemand thuis kunnen ze dat ook niet echt waarderen trouwens...
@Duikboot: dat vind ik ook, je moet weten waar je kots-grenzen liggen..
als je dit meerdere malen in korte tijd voor hebt (dat kotsen dus) dan moet je dringend ne keer beginnen nadenken hoor
ik heb nog maar 1x moeten kotsen van drank en dat was op mijn eerste fuif sindsdien kan ik beter tegen drank probeer mij maar eens aan het kotsen te krijgen
@stijn1989: jouw aan het kotsen krijgen is niet zo moeilijk hoor..
Het is maar net hoeveel je drinkt en wat je drinkt en wat je gewent bent.
Kijk als je een krat bier per dag weg zuipt word het wat lastiger, maar ik neem aan dat je dat niet doet. Dus een paar leuke mixjes van sterke drank kan al genoeg zijn (en nee geen standaard mixjes..)
Ik snap het niet, dat drankmisbruik. Men houdt niet in de gaten dat teveel alcohol ontzettend slecht is voor je lever (je levert verwerkt 1 glas bier per uur toch?). Daarnaast is het zelfs kankerverwekkend. En wat denk je 'na-de-roes'? Dan voel je je ook vreselijk vervelend (dat heb ik zelf niet ervaren, maar dat heb ik horen zeggen). Oke, 1 glaasje is goed, met een maximum van een paar, maar zo overdreven gaan drinken (bijv. die broer van Joël is) is jezelf aftuigen.