klep2, een paar vriendinnen van mij zitten in de organistatie..
zij zijn zo tegen stu bru hé (kijk keer naar de dj's )
in ieder geval, ik ga nie ze, tis de schuurfuif da rockt
klep2 is maar zoetis van ronse.. ze moeten heel den avond blijven geld vragen, of komen boelzoekers binnen etc.. neen dank u, ik zal mij wel gratis gaan bezatten op de 3daagse
Ik heb mijn kaarten al, heb al afgesproken met ne groep mate ...
Vorig jaar waren de wel wa probs met boelzoekers voor den ingang, ma eenmaal binnen is er wel een goed sfeertje. De DJ-Contest is vaak wa balen, ma vanaf dan ist wel goei muziek.
Euh silliewillie we hebben al een paar toffe leden samengescharreld, je kan nooit verwachten dat iedereen van het ACTIEF percentage leden kan afkomen... het is niet omdat het hier niet gepost is dat ze niet komen eh
Maarreuh extor jij komt af of ik doe een DDos attack op die server van je!
En vandaar dat de toegelaten leeftijd hoog gehouden wordt op de eventuele meeting... De "jeugd" wil zich (schijnbaar) toch gaan bewijzen, door in zo kort mogelijke tijd, zoveel mogelijk naar binnen te werken, hetgeen zal resulteren in het feit dat:
1- Er niet genoten wordt, van bier, en/of andere dranken.
2- Er zich twijfelachtig gedrag zal gaan afspelen, hetgeen de sfeer weinig ten goede zal komen.
3- Eventuele agressiviteit daarmee niet uitgesloten kan worden.
Kom nouw zeg, ik hoor niet bij dat soort jongeren.. Ik weet wel wat mn grens is Ik heb verantwoordelijkheidsgevoel
Money? Achter 1 uur moet je maar aan de toog staan. Dan zijn sommige barcrews zat en kan je gratis drank krijgen maar denk niet bij dit feest tjach, kan proberen
waarom gaan we niet gewoon een lan party houden . in nederland dan he want ik ga niet naar belgie. beetje zuipen en gamen wat kan er nou nog meer bij.. nouja ik weet wel wat maar of dat nou zo'n goed idee is ;)