Hehe lol, Mrja, je kan bv gewoon een paar HDD's meepakken en dan ja, iedereen heeft wel enkele films staan op zen pc he ...
En btw, zuipen achter je pc kan toch ook goed?
wat heeft iedereen?? de een zegt leuk maar denk toch niet dat het lukt. De ander zegt we gaan scripts uitwisselen diezelfde gozer verpest het zodat andere terugtrekken. Als ik ouder was zou ik gaan
ideetje Joël elk jaar dit organiseren zodat de jongere leden later ook de party kunnen beleven als ze ouder zijn
Hehe, maar je moet da begrijpen dat wanneer er kerels meegaan van boven de 18 jaar, dat die de gasten van 13-14 jaar nogal jong gaan vinden. Er mogen best wel Nederlanders mee, alleen is het vervoer misschien moeilijk? En vooral dan 's nachts Niet iedereen kan bij mij thuis komen maffen héÂ
Aah da's nou jammer^^XD.
Nou ja men ouders hebben een catering bedrijf maarja dan kunnen ze dat wel bezorgen^^^^XDXD lol lol
Laten we een meeting houden in Zele(België) moet ik niet zo lang rijden/fietsen/stappen
Dat is één treinstation verwijderd van Dendermonde waar dus vinTage woont.
En Gent is ook maar 20 km verwijderd van Dendermonde.. Dus als we eventueel in Gent zouden afspreken ergens, kunnen we daarna overnachten bij vinTage? We kunnen dan naar dat jenevercafé in Gent éh vintage
als iemand zijn drank nog vol is en dat van de andere is al helemaal leeg, dan moet die persoon een opdracht uitvoeren geloof me achter 7 pinten ben je zo zat als een kanon
@crew: overleg het eens man kan ik rapper beslissen of ik kan komen
Wat is er nu zo cool aan uzelf te verzuipen?
g0dlike... 7 bier op 1 uur is niet weinig.
Denk jij het jouwe der maar van...
Maar als je over pils wilt beginnen prediken tegen een Belg neem dan maar eens een heiniken vast en daarna een stella... proef je meteen wat we bedoelen met "wij weten wat bier is"
lolzzz..
in ieder geval: zaterdag 18pinten achterover gekapt + 1dreupel (mijnen maat heeft da toch geteld zei hij)
en dan nog 12km kunnen fietsen, zonder ongelukken, en gisteren geen hoofdpijn gehad
En vandaar dat de toegelaten leeftijd hoog gehouden wordt op de eventuele meeting... De "jeugd" wil zich (schijnbaar) toch gaan bewijzen, door in zo kort mogelijke tijd, zoveel mogelijk naar binnen te werken, hetgeen zal resulteren in het feit dat:
1- Er niet genoten wordt, van bier, en/of andere dranken.
2- Er zich twijfelachtig gedrag zal gaan afspelen, hetgeen de sfeer weinig ten goede zal komen.
3- Eventuele agressiviteit daarmee niet uitgesloten kan worden.
Althans, zo zie ik het
En om dan toch even stoer mee te doen meteen de lat wat hoger leggen:
Mijn record staat op 52 tapjes op een avond, waarna er nog zonder problemen een bak "shoarma-soep" (shoarma met bijzonder veel knoflooksaus) in ging.
Maar dit was in lang vervlogen tijden, toen ik nog een jaartje of 17/18 was... Hoef ik nu niet eens te proberen...
En vandaar dat de toegelaten leeftijd hoog gehouden wordt op de eventuele meeting... De "jeugd" wil zich (schijnbaar) toch gaan bewijzen, door in zo kort mogelijke tijd, zoveel mogelijk naar binnen te werken, hetgeen zal resulteren in het feit dat:
1- Er niet genoten wordt, van bier, en/of andere dranken.
2- Er zich twijfelachtig gedrag zal gaan afspelen, hetgeen de sfeer weinig ten goede zal komen.
3- Eventuele agressiviteit daarmee niet uitgesloten kan worden.
Althans, zo zie ik het
En om dan toch even stoer mee te doen meteen de lat wat hoger leggen:
Mijn record staat op 52 tapjes op een avond, waarna er nog zonder problemen een bak "shoarma-soep" (shoarma met bijzonder veel knoflooksaus) in ging.
Maar dit was in lang vervlogen tijden, toen ik nog een jaartje of 17/18 was... Hoef ik nu niet eens te proberen...
Daar ben ik het nu eens met eens ^^ ^^
Joel - 01/08/2005 20:01 (laatste wijziging 01/08/2005 20:31)