denk dat er niet veel mensen zoveel moeite doen om ergens te ontspannen als het ook gewoon simpel kan..
noem maar paar mensen op die echt plannen hebben om met het vervoer daar te komen...
Ibrahim - 29/07/2005 17:55 (laatste wijziging 29/07/2005 17:56)
PHP expert
:p daar heeft ie gelijk in B4nkr0bz0r je denkt teveel aan scripts voeg gewoon mensen toe op msn en wissel daar scripts uit Waarom helemaal naar Belgie om daar geen pc aan te treffen om de scripts uit te wisselen
Joel - 29/07/2005 17:56 (laatste wijziging 29/07/2005 17:56)
Eigenaar
Murfy, ik, ontani, ...
is toch maar gewoon een treinticket kopen en wat slapen op de trein, en dan UUUUUUUREN amuzeren.. Maar jij moet niet komen hoor. Een klein groepje is ook wel leuk
Toen ik de eerste keer naar Joël ging hebben we het woord PHP amper uitgesproken, en dat weekend bij vinTage met de kotshistorie was het idem, je begint gewoon te drinken en te babbelen over vanalles en nog wat, dingen die de andere eigenlijk geen zak aangaan maar je toch vertelt
Dus de eerste die dat woord uitspreekt met de bedoeling erover te beginnen praten vangt een mep van.. vinTage
@joel: ik bedoelde het nie zo om te gaan leren en met zijn alleen wiskunde boeken mee te nemen enzo...Maar IK denk dat er niet veel mensen gaan komen om alleen wat te relaxen met elkaar
@mensen die tegen mij zijn: ik ben hier nog de grootste naab scripter en doe het minste, maar ik ga gewoon niet naar belgië om daar wat te drinken en om mensen te zien kotsen
ik geloof graag dat het ontzettend lachen wordt met ze allen enzo, en het idee is ook leuk, en de uitnodiging van VinTage ook maar het is te ver weg voor (iedereen) mij iig...
Hoezo is 14 eigenlijk jong? Wij hebben pas een crewbbq gehad, met onze crew + aanhang uiteraard. Jongste was 14 (ik ook, maar net paar maanden ouder ) en de oudste was 26. Kan prima hoor :-).
Ik vind jou er ook jong uitzien op je foto hoor... 14 is gewoon net iets anders als 18 :-) Als er dan iets misloopt met een 14 jarige dan gaan de ouders kwaad worden op de iets oudere leden blablabla
Maar het is wel wat sommige van jullie zeggen een meeting is gewoon erg lastig te organiseren. We hebben @ tweakzone crew al 2x een meeting proberen te organiseren, elke keer is het nog mislukt. Wanneer kan iedereen wat gaan we doen, iedereen heeft een verschillende mening etc..
wat wil je dan eigelijk doen?
een beetje allemaal je memorystick meenemen met daar een paar scriptjes op en dan gaan schreeuwen: Hé heeft iemand toevallig een ledensysteem?
Lijkt me nogal saai? is t niet?
Lijkt me veel leuker met allemaal tentjes op grasveld...
en dan wat keten
nou:
zomervakantie kunnen sommigen niet, i.v.m. uitstapjes en op vakantie dus dan moet je meer aan de herfstvakantie gaan denken of aan een weekend of iedereen moet een spijbeldag inlassen... wat natuurlijk niet gebeurt
Dat idee van VinTage lijkt mij ook wel. Mooi kamperen in de tuin, barbieknooitje erbij, kratje hertog jan erbij... slap lullen, gitaartje mee, kampvuurtje.... enzo...
Ik kom vanaf zwolle rijden, en kan eventueel 3 man meenemen. (niet bang zijn, voor wat hogere snelheden........)
Mij lijkt het wel leuk, maar rijden op me brommer naar belgie lijkt me niet zo handig hek na al die uren een zere smoelwerk van me helm en ik kan niet gratis tanken
Misschien ergens een soort van Lan Party organiseren?
Dan kunnen we veel doen,
PHP script uitwisselen, Games sturen, Online lan gamen, Music, Movies, Programs ...