Tja, de leeftijd hier hangt toch tussen de 12 en 36 (voor zover ik weet), dus om iets te doen, waar iedereen bij gebaat is kon wel eens lastig worden... Avondje bier drinken, met de jochies was slecht bevallen hoorde ik... :p
ben een keer uit eten geweest, waar toen toevallig de hele crew van tweakers.net ook zat, om een en ander te vieren. Misschien wel een idee...?
Kom ik naar de Zoo ? oh, wist ik niet, ik heb half om half met joel afgesproken om naar een "mischien" optredentje te komen kijken, als we de kans hebben om er hier vanonder te muizen ivm de kids etc.
Maar van een Zoo weet ik niets hoor.
@Da0xx, ik voelde me geen soort vaderfiguur, met een paar pintjes op, en je verstand op 0, zijn die gasten best te pruimen
Hehe, maar je moet da begrijpen dat wanneer er kerels meegaan van boven de 18 jaar, dat die de gasten van 13-14 jaar nogal jong gaan vinden. Er mogen best wel Nederlanders mee, alleen is het vervoer misschien moeilijk? En vooral dan 's nachts Niet iedereen kan bij mij thuis komen maffen hé
nee maar voor in nederland, daar is genoeg ruimte in dat restaurant, anders kunnen de 13-14-15 jarigen bijv. bij elkaar zitten aan een groote tafel
en de weer wat oudere aan een andere tafel
nee maar voor in nederland, daar is genoeg ruimte in dat restaurant, anders kunnen de 13-14-15 jarigen bijv. bij elkaar zitten aan een groote tafel
en de weer wat oudere aan een andere tafel
en dan nemen de kinderen een kindermenu?
het gaat er toch juist om dat we bij elkaar zijn...en als ik er heen ga g a ik er liever heen om scripts/programma's/tips uit te wisselen ofzo..
EDIT: ehhh, ik denk dat er ook niet veel mensen zullen zijn die naar België of waar dan ook heen gaan om een te eten..
Het is op zich geen slecht plan, maar ik denk dat er voor velen een mobiliteits probleem is, verder denk ik dat er uiteindelijk nog niet de helft komt opdagen die hier nu zeggen dat ze wel komen, en blijven uiteindelijk de diehards over.
Een ander plan is, kom allemaal naar ons, we hebben een zwembadje (is nu aan het vollopen 12.000 ltr) en genoeg ruimte om tig tentjes in de tuin te planten, beetje bbqen, pintje erbij, en dan gwn slap lullen..(kotsers worden in dat zwembadje verdronken^^ )
Wel minimaal 16, anders krijg ik probs met de alcohol wet ofzo :-p
Ok murfy, jou verstoppen we wel