Ik was juist wat oude topics aan het lezen, en zag ineens bij een post van Mokka een streep door zn naam staan.
Daarna keek ik bij zn profiel, en de website die hij had op de hosting van SiMa was geblokeerd.
En bij de crew zag ik hem ook niet staan.
ik vond het eigenlijk al een raar geval op zich..
mokka word hier ineens in de crew gesmeten, zonder dat hij nog maar een post had gedaan op het forum.. zonder dat hij zelfs nog maar langer dan 2dagen lid was.
en jah, nu zie je de gevolgen ervan
Mokka is dus gewoon RinkXing. Hij wou zen leven beteren door een nieuw lid aan te maken namelijk Mokka, en zo een nieuwe start nemen op Sitemasters. Met vele leugens geraakte hij uiteindelijk in de crew, en heeft hij daar iedereen belogen. Hij heeft tientallen keer aan mij gevraagd of hij FTP access mocht hebben, maar ik hem hem nooit vertrouwd (ook omdat hij zen webcam niet durfde aanzetten).
ik vroeg me ook al af waarom die in ene lid was. en idd zijn stukkie host was ook geblokt. als het waar is wat Joël zegt, dan heeft ie gelijk;-) . eruit** die hap. wat is er eigelijk met dennisvb? hoe lang is die al weg? waarom?
hahaha. al mokka's tutorials staan er nog.
als ik hem was had ik ze meegenomen. Maarja. hij zit fout. en niet sitemasters.
hahahaha legolas. heb mokka jou verbannen?
ik vraag me inderdaad af hoe het kan zijn dat iemand, ondanks leugens, zich zo snel in een crew kan nestelen. worden mensen hier dan alleen gekozen in de crew naar aanleiding van referenties of skills? ik denk dat je echt een goed hecht team moet bouwen, dat werkt altijd het prettigste.