Helaas spelen die maar een half uurtje:( kwam op 5 mei optreden in mn woonplaats (inw aantal is ong 8000) en hij draaiden een uur en het was een superset alleen is White volgens mij niet helemaal zijn ding, ik verwachtte hem eerder op Black, maar ben benieuwd hoe hij vannacht gaat doen:cool:
@G0dlike: dan moet je wel heel snel zijn, dit jaar was het ook binnen een paar uur uitverkocht:p al zal nog 4 jaar moeten w88.
Hier baal ik echt van hè.
Ik heb hem opgenomen vanaf 23:30, want ik heb zitten knooien met de software. Nu heb ik hem helemaal compleet op één lullig halfuurtje na. En de andere 2 mensen die hem ook opneemden hebben hem wel compleet, maar werkt bij hun niet. Ik heb dus de enige werkende tot nu toe.
weet iemand een adres voor me plz plz plz voor die livesets, ik kan ze nog niet vinden op UTwente Campusnet , ik moet die Audio Bullyes hebbnen ! hehehhe
Jep ik heb er eentje van 7:55:10, en die heb ik zelf opgenomen, dus ik mis een half uur (het eerste half uur van Laidback Luke). Verder ben ik ze nu allemaal aan het downloaden en uploaden op de nieuwsgroep van Wanadoo.
De 1e 3 sets waren niet helemaal mijn stijl, dus dat was voor mi jwel jammer... Vanaf de Megamix begon het leuk te worden. Armin van Buuren met een bijna perfecte set, alleen jammer dat hij Nirvana op het laatst draaide. Marco V draaidde een 'One Man Show' van hem zelf. ER zaten bijna alleen maar eigen producties in:
Citaat:
01. Energy 52 - Café Del Mar [Marco V Remix [Intro Edit]]
02. Marco V - More Then A Life Away [Album Extended]
03. Marco V - Automanual [2 O'Clock @ Innercity Edit]
04. Marco V - Time
05. Marco V - Indicator [2005 Remix ?]
06. ID #7 @ Culture Dance Live 15-04-05
07. Southside Spinners - Luvstruck 2005
08. Marco V vs Bates - Bang Bang
09. Marco V - Calling The Shots
10. Marco V - Godd
11. Marco V vs Jens - Loops And Tings Relooped [Marco V Remix]
12. Coldplay - Clocks [Marco V Bootleg]
13. Marco V - Tolerance
14. Soft Shell - Tainted Love [Remix]
15. Marco V - C:Del *.MP3
DJ Jean draaide ook een geweldige set, ik weet zo niet iets negatiefs te zeggen over zijn set
Grtn Robin
@recorders: ik zou graag wat links ontvangen om somige sets nog een af te spelen:cool:
heb nu alle sets binnen, ik had veel meer verwacht van de bullys :S, maar jean, marco v en v. buureb hadden geweldige sets neergezet.. de megamix vond ik ook niet al te goed, die van vorig jaar was duidelijk beter... maar al met al vind ik het wel erg geslaagd die sensation van die jaar