Ik heb een vraagje, ik kom regelmatig op deze site, maar ik verhad altijd in te loggen, dus ik poste nooit iets, maar altijd zag ik in showcase heel mooie websites, van een kerel "EclipX", altijd vond ik 't heel mooi, maar de laatste tijd, hoor ik precies niks meer van hem?
Hij is gebanned wegens zijn onzinnige reacties op de showcase, soms een beetje groot ego, bij momenten teveel dialect terwijl we vroegen om AN te typen,... je weet wel, de alledaagse kluts
Ben je mss zijn broer? Eclipx kan namelijk ook geen Nederlands Het is vergat
ij is gebanned wegens zijn onzinnige reacties op de showcase, soms een beetje groot ego, bij momenten teveel dialect terwijl we vroegen om AN te typen,... je weet wel, de alledaagse kluts
Ow, dat is niet zo leuk! Kan je hem niet "un-bannen"? Dan komen er weer "goeie" sites op showcase, want wat ik nu allemaal de laatste tijd, heey! Niet alles is is lelijk hoor, maar ik mis gewoon iets
Ik wou wel stemmen, maar ik had een probleem met mijn Internet Explorer, en elke keer dat ik onlogde en naar een andere pagina ging, werd ik heeltijd afgemeld, daarom dus dat ik nooit iets kon zeggen.
Je bent al een even grote forumtrol als eclipx,........... familie ?
Zo bijzonder zijn zn layouts ook weer niet, als je er een gezien hebt, heb je ze allemaal gezien. (ongeveer 89 per week)
Je bent al een even grote forumtrol als eclipx,........... familie ?
Zo bijzonder zijn zn layouts ook weer niet, als je er een gezien hebt, heb je ze allemaal gezien.
Waarom zo'n opmerking man? Ik doe toch niks verkeerd, ai ai ai
edit:
Citaat:
Volgens onze statistieken gebruik jij al Firefox sinds je geregistreerd bent. Wat lul je toch allemaal
Nou dat kan niet hoor, ik weet niet eens wat FireFox is, misschien iemand die op mijn naam surfte?
Hee Eclipx zei ook altijd "ik doe toch niks verkeerd" Maar die nu wel gebanned. Let dus maar op met "ik doe toch niks verkeerd"
En als je niet weet wat het is hoe weet je dan dat die statistiek er kan zijn als iemand anders op jouw naam surft. Hoe weet je dan dat je ermee KAN surfen
Eclipx schold ons ook altijd uit voor pummel. Vooral vinTage kon hij niet uitstaan.
En je zegt dat je niet weet wat het is en dat het mss komt omdat iemand anders op jouw naam SURFT. Als je niet weet wat FF is kom je niet op het idee van surfen dude.
Eclipx schold ons ook altijd uit voor pummel. Vooral vinTage kon hij niet uitstaan.
En je zegt dat je niet weet wat het is en dat het mss komt omdat iemand anders op jouw naam SURFT. Als je niet weet wat FF is kom je niet op het idee van surfen dude.
Dat is niet waar, ik zag nog nooit EclipX jullie admins uitmaken!!
Heb je er nou een probleempje mee dat ik gewoon "pummel" zei? '
t Is nogal erg
Citaat:
huhm ja, lol, eh , omdat je even raar bent als de dwaas, waarover dit topic gaat, een 100% match zal ik maar zeggen
Ach man, wat ben jij toch een zak, waarom maak je mij nou uit? Ik doe toch niks verkeerd!!!
hoewel ik hier geen verstand van heb (omdat ik niet in de crew zit) denk ik toch dat jij, fireburner, beter kan stoppen met irriteren van Murfy + vinTage (en mss anderen) voordat ze bij jou hetzelfde doen als bij EclipX...
Check ip van Eclipx is na en die van fireburner? overeenkomsten, dan weet je wie het is.. Bijna hetzelfde, iets van een 'vriend' van eclipx.. post anders zn ip kunnen we gaan hacken :p