Hoe gaat dat later op je werk? Oei, jah sorry ik kan die opdracht niet, want euhm op school, jah toen had ik hulp..
Op de tijd dat je je methodes klaar hebt, heb je dat ook geleerd hoor..
Ik vind dat spieken is voor marginale-laag bij de grond'se mensen!
Ja, php moet je toch ook leren, als je iets wil bereiken moet je iets leren... er zijn zoveel methodes om te spieken, zie bijv. al scholieren.com met capuchons en al dat **gedoe, daar ga je alleen maar van lopen zweten tijdens dit weer...
en tattoo op m'n oog, kan ik nog wel de spiekzooi zien, maar zie ik verder nix meer, want je oog is heftig beschadigd, dus hoe wilde je dat gaan flikken?:p
Waarom wil iedereen spieken...
Ben je dan stoer ofzo?
Ik zou maar niet spieken als ik jou was, of ben je te laat met leren?
In het laatste geval is het gewoon je eigen stomme schuld, had je maar niet alles op het laatste moment moeten doen.
Als je gesnapt wordt dan ben je de lul, maarja dat ben je zo ookal als je wil gaan spieken.
Leer gewoon die stof, wat heb je liever?
-Een 1 omdat je spiekt en zakt voor je examen?
of
-2 á 3 uur in je boeken en een goed cijfer?
EDIT: Waarom post je dit topic hier, dit is een een webmaster-site... Niet één of andere 'scholieren'-site.
btw iets klopt er niet. Dit topic staat bij "Ontspanning" maar echt ontspannend vind ik een examen niet...
Die heb ik verzet naar "ontspanning" omdat dit topic dus totaal niet gerelateerd is aan sitemasters.
"overige" is voor zaken die wel gerelateerd zijn aan sitemasters, maar NIET onderverdeeld kunnen worden, in een van de aanwezige forum topics.
kunne we ff chille ff bijprate. en dan volgende week aanhore hoe slecht deze gozer was in spieke en dat hij een 1 heeft gehaald voor zijn examen waardoor hij blijft zitte.
ik heb het nut van spieken nooit gesnapt, tegen dat ik m'n spiekbriefje geschreven had kende ik het vanbuiten omdat er zoveel moeite in gestoken werd om het zo klein mogelijk te schrijven.
heb nooit gespiekt ook al omdat ik te slechte ogen heb en de andere z'n papier nooit kon lezen