@Mythic: volgens mij zitten ze hier niet allemaal in het ASO..
mocht ik in het beroep zitten, zou ik ook geen klop moeten uitsteken hoor, maar in den biotechniek, graakte der nie door ze, zonder iets te doen :!:
@Ontani: ik doe biotechniek dus, en dat heeft ook niets te maken met informatica, maar wat ik zeker weet is, dat ik nu meer slaagkansen zal hebben als ik industrieel inginieur informatica doe, dan als ik handel informatica deed..
@ontani: Jah daar ist nu nogal telaat voor maja ... ik zie wel wat er van komt ... elektriciteit wil ik zeker niet gaan doen... ik wist trouwens zelf niet dat je vanaf het 3de informaticabeheer kon doen?
@jasperken: IBEH (informaticabeheer) kan je doen vanaf de 3e graad.
En zoals biertie zegt: als je in een richting onder je niveau zit moet je geen klop doen om er door te geraken. Wat bij sommige vakken bij mij het geval is, maar bij andere dan weer niet (aard, bedrijfs, zakelijk, engels,...).
En zeg niet dat engels gemakelijk is... want daar kan je jezelf serieus bij mispakken bij onze richting.
Je mag altijd burgerlijk doen. Ingangsexamens zijn afgelast. Het is je eigen keuze wat je doet.
En hij zegt dat hij momenteel geen ASO doet, dat zegt niets over zijn voorgaande studies.
Maar je hebt gelijk over die 2 jaar. Het was 1 jaar:), toch mooi!
ik verjaar ook maar 23 september, en als ik 17 zal zijn, zit ik al in het zesde middelbaar
is dat zo? als je nou handel ofzo gedaan hebt, kan je dan altij burgerlijk gaan? wist ik nie...
misschien kan je dan geen burgerlijk architect enzo meer worden, door te weinig wiskunde enzo, zou dat nie kunnen?
@ simon ik heb elktromechanica gedaan mijn eerste 6 jaar das voorbereiding op ingenieurs richtingen. en neen gasten kheb gewoon een jaar te vroeg naar het eerst studiejaar gegaan
enneuh trouwens kben 23. Mythic is mijn broertje. Kzit gewoon voor het gemak op zijn account want kversta toch niet zoveel van scripten
ik heb morgen mij laatste 2 examens elektronica en elektriciteit
donderdag nog jury examen (verdediging van een elektrische lift )
en dan feesten werchter, kroatie, spanje, salou, pukkelpop en dan nog maandje weekje werken en ^de vakantie zit erop