Maakt niet uit... ik ga het vanavond weer eens lekker doen, hoe je merkt dat je een bal hebt :
"En als je dat doet om een psi bal te maken, zou je op een gegeven moment (dit kan de 1e keer dat je het probeert zijn, of pas de 30e keer) wat moeten gaan voelen (warmte, koude, magneetkracht, enz)."
dat je armen uit elkaar gaan betekend dat je je er niet op concentreert met je ogen (wat dus het geval is als deze gesloten zijn). Je hebt geen controle en je spieren beginnen vermoeid te geraken. Zij gaan zichzelf aanpassen zodat zij minder werk moeten doen. Ze laten je armen uit elkaar bewegen omdat dit minder vermoeiend is en dan denk jij: 'kijk, een psi bal!'
dat is in ieder geval de wetenschappelijke verklaring achter dat armen gedoe. Ik zeg niet dat het niet kan, maar dat je armen uit elkaar gaan is zeker géén simtoom!
Ja zeker wel, want je voelt het gewoon... netalsof je 2 magneten andersom tegen elkaar oud, dat kaatst elkaar af... nja.. dat voel je ook bij je handen,... als je ze terug wil doen... is het gewoon heel "magnetisch" ... Ik heb gisteravond niks gevoeld.. ik stop weer met dat psi denk ik
eigenlijk wel idioot, ik geloof ook hier weer geen snars van, maar mocht dit topic over een erkend geloof gaan, dan hadden de reacties serieus anders geweest.
"Ja zeker wel, want je voelt het gewoon... netalsof je 2 magneten andersom tegen elkaar oud, dat kaatst elkaar af... nja.. dat voel je ook bij je handen,... als je ze terug wil doen... is het gewoon heel "magnetisch" ... Ik heb gisteravond niks gevoeld.. ik stop weer met dat psi denk ik "
moet je voor de gein is je armen een tijd tegen de muur aandrukken en dan je arm ontspannen.. gaat je arm automatisch omhoog. Oftewel een lichamelijk reactie.
Verder denk ik wel dat het kan net als telekanie... alleen het vergt veel training en ik denk niet dat het "goed" is. Ik ben dus christelijk en geloof dat de bron van bepaalde krachten niet goed is. Dit omdat naar mijn mening de bron niet goed is. En nu je er zo over praat, zo van.. makkelijk kan geen kwaad wordt het alleen maar gevaarlijker. Stel dat iemand van 12 dit leest en veel gaat oefenen en na 2 jaar (ik zeg maar wat) is hij een telekanie-master. Op die leeftijd wil je graag macht en ga je ermee "spelen" want heel gevaarlijk kan zijn....
Oftewel, houd je liever bij je pc-tje dan bij zulk soort spelletjes.... het heeft geen positief nut naar mijn mening.
ja daar heb je wel gelijk in ja..... alleen iemand van 48 (ZOU ER) toch wat verantwoordelijker zijn. Er zijn tal van uitzonderingen maar bij iemand van 14 kun je niet altijd verwachten dat hij zich volwassen en verantwoordelijk gedraagt toch?
Ja zeker wel, want je voelt het gewoon... netalsof je 2 magneten andersom tegen elkaar oud, dat kaatst elkaar af...
Jah, is ook, heb het ook geprobeert, na een tijdje werden mn handpalmen enorm warm en het werd donkerder tussen mn handen, dus denk niet dat dat een lichamelijke reactie was.
dat jullie allemaal zo debiel zijn om het nog te proberen ook, als je denkt dat het kan, denk je dan ook dat je dat ff in 6 keer lukt ?? lijkt me niet daar moet je voor gaan oefenen. En het is echt niet zo dat je in een keer zo'n bal ding krijgt wat naar mijn weten toch niet zal lukken, anders had je dat al 1000 keer gehoord en is het niet speciaal. het lukt je waarschijnlijk toch niet, en als je denkt dat jij het wel kan. Succes !! en ik hoop dat je nog lang bezig bent ..