Okw,.. als jij een spel wil gaan spelen (neem aan dat je het doet )(helemaal tekst dus op het internet...)... waar moet het dan allemaal aan voldoen... en wat voor type en.. wat moet er allemaal te doen zijn? Waar let jij op?
sommige mensen hebben geen fatsoenlijke internetverbinding.
kijk naar chello, dat is zoooooooo prut. geen goede nieuwsserver en zo. zelf vind ik planet internet kwalitatief het allerbeste.
Neem het comfort abo. en nemesiskoen,....., haal die foto weg!!!
Textbased dus... maar het word een soort van.... "sims" ... in de winkel kan je allerlei spullen kopen... en met die spullen tjha... daar verdien je punten mee... er zijn ook hele zeldzame dingen die de speler heel uniek maken zodat, het spel ook veel gespeeld word omdat ze die dingen willen (lol, vaag:) )... mja...
-Textbased
-Sims stijl
-Multiplayers en alone... (dus.. verkopen aan andere mensen etc...)....
Wie neopets kent... zoiets word het alleen dan niet met beestjes...
de productplaatjes zijn allemaal 32×32 icoontjes.... ;D
- ontspannend
- verslavend
- vernieuwend
- realistisch (als je van fps houd)
zelf ben ik al 5 jaar vaste counter-strike player maar speel sinds kort wel ook WOW
Ik kan nog niet met sessies werken moet ik nog leren...
Citaat:
Dit is eigenlijk een beetje saai, beter zou zijn om een kaart van de stad te hebben, zodat je alles een beetje kan overzien.
Egt he!, ik zat tenet op de fiets van de bieb en dat bedacht ik mezelf dus ook.. dus ook bij de producten... zeggen waar het vandaan komt,.. en dat je bijv... in de stad dingen kan doen... ,... Ik ga eens kijken voor je Mja... ik heb eigelijk een tekenaar nodig... en die het dan uitwerkt in zijn pc