Oh de 4de . wat deed je bij de eerste, 2de, en 3de ?
juist: de bron bekijken. en nu ga je dat ook in die .exe doen en zoek je naar iets wat een wachtwoord zou kunnen zijn of waar het zou kunnen staan.
Hmm, ik vat level 5 niet hoor, ik heb zegmaar die file geopend die instructies geeft aan de searchbots, daar staat de url in, daar ga ik heen, maar daarin staat niet het antwoord :S
goed Simeken let op dit stuk, in deze alinea staat het:
Citaat:
@ Ð@ l @ ÿÿÿÿ@ È@ ´@ ÿÿ ÿÿÿÿ @ E Form1 Project1 ÀGGyK§#x2P%ëf$M3]L±ç³'KÞ{TRÖF¿wݤ³í¦Dδ׿¼#D»³¨§zUYêN3fÏ· ª `ÓFrame1 .=ûüú h§8 +3qµC:Program FilesMicrosoft Visual StudioVB98VB6.OLB VB 4@ D@ |@ Ð2@ h ÚN3fÏ· ª `ÓLabel3 Label1 Label2 âN3fÏ· ª `ÓText1 :O3fÏ· ª `ÓForm òN3fÏ· ª `ÓCommand1 Command2 Label4 urlmon URLDownloadToFileA 4@ @@ Ô2@ ¡Ü2@
ÀtÿàhT@ ¸@ ÿÐÿà DownloadFile ` D o w n l o a d F i l e ñN3fÏ· ª `ÓX h t t p : / / l e a r n t o h a c k . o r g / c 8 2 7 l e v e l 4 0 2 9 1 2 8 4 . t x t c : $ s y s t e m l t h ÙN3fÏ· ª `ÓáN3fÏ· ª `ÓVBA6.DLL __vbaFreeStrList __vbaStrToUnicode __vbaSetSystemError __vbaStrToAnsi __vbaFileClose __vbaFreeStr __vbaStrMove __vbaI2I4 __vbaFileOpen __vbaFreeVar __vbaStrCopy __vbaFreeObj __vbaHresultCheckObj __vbaObjSet 0@ &@ ÿÿÿÿ @ 0@ ä @ ä @ ì@ è @ ð @ ì @ ð @ ·h l X"@ ô2@ A ü@ @ @
4 @ h"@ À_ ,@ @ 8 ¨@ ´"@ Ð_ ¸@ @ < ¨@ #@ Ð_ À@ @ @ ¨@ t#@ Ð_ È@ @ D Ð@ Ô#@ à_ à@ @ H è@ ÿÿÿÿ L$@ ð_ ø@ ÿÿÿÿ@ L @ à$@ ` @ @ P @ <%@ ` @ @ T ¨@ %@ Ð_ (@ &@ &@
&@ '&@ ð @ l @ ü@ @ @ !@ l @ ü@ @ @ @!@ l @ ü@ @ @ h!@ l @ ü@ @ @
de tip is : Google was here, but was told not to include the password location in their results.
dus : Google is op de site geweest. vind een bestandje waarin staat dat hij de map of het bestand van het wachtwoord niet in zijn zoekresultaten mag komen te staan.
nu zoek jij uit hoe je ervoor zorgt dat je bepaalde dingen niet door zoekmachines gevonden kan laten worden en je hebt het antwoord.
over 5, ik heb gezocht op google hoe google werkt http://www.goog...tnG=Search
maar daar kan ik niets uit afleiden hoe ik het bestand, dat niet getoond mag worden, kan vinden