ooooh waarom helpen jullie niet, ik open het in wordpad, kladblok met view in wordpad en ik kan er niets uit afleiden................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
waarom helpen jullie niet :?: EN
waarom doen jullie zo vervelend en proberen jullie me niet te helpen:?::?:
ik weet dat jij ze allemaal voltooid hebt lightblade, maar waarom doe je nou zo vervelend:?::?:
ik heb het hele forum doorlezen maar ik vind de oplossing niet
en sorry als ik lullig doe, als ik dat al doe. maar als ik het ga voorzeggen is het toch voor jezelf niet leuk meer. als je het zelf haalt heb je echt van JES weer een gehaald ..
totdat je bij moderate 2 komt ...
[edit]
Oh de 4de . wat deed je bij de eerste, 2de, en 3de ?
juist: de bron bekijken. en nu ga je dat ook in die .exe doen en zoek je naar iets wat een wachtwoord zou kunnen zijn of waar het zou kunnen staan.