Ik weet niet hoe de rest erover denkt, maar ik ben wat ongerust... normaal gezien laat twopeak het altijd weten aan ons op het crewforum als hij lange tijd afwezig zal zijn. En hij had gezegd de wedstrijd af te handelen, maar hij is al een maand niet meer online geweest.
Zijn er leden die twopeak persoonlijk kennen/zijn gsm-nummer weten, en dus eventueel weten of er iets gebeurd is?
Hmm kvin het ook vreemd een maand niet online. nou jah bijna. Zijn email adres (temsinte van het forum) 'kun je ook gewoon naar mailen want hij zal het vast wel lezen' klik gewoon op Contact us... Daar ff kijken dan vind je het wel gewoon op de site van http://forums.m...erid=29866
Tweepk: laatst online: 28 Maart 2005 - 20:44
Twopeak: laatst online: 29 Maart 2005 - 08:47
Kijk 1 nu wil ik niet zeggen dat het toeval is maar wel raar dat die 2 ook al een maand niet meer online zijn geweest. Nu zegt Murfy dat die 2 account onder het zelfde ip staan dus lijkt me toeval.
Het gaat hier niet om een lid maar om een crewlid, en hij laat ten eerste altijd iets weten als hij een tijd afwezig zal zijn. En ten tweede heeft hij een wedstrijd af te handelen (ik doe het nu wel, maar kom), dus leek het ons niet normaal. En nu blijkt hij gewoon online te zijn op icq...