Ik ga sitemasters verlaten. De crew, maar ook de rest. Ik blijf wel lid, maar niet actief. Ik heb hier een leuke tijd gehad, maar ik heb geen tijd en vooral zin meer hier (niveau is ontzettend aan het dalen).
over een half jaar al.. ik vind ook dat het niveau daalt. maar toch.. er moeten gewoon dingen aan gedaan worden om alles aktief te houden. en ik merk gewoon op dat de nieuwsartikels weer worden aangevuld en dat is weer een stapje hoger.
maar het niveau daalt, en ik vind dat we te uitgebreidt zijn, en weer terug moeten naar de onderwerpen van sitemasters V1. Daar was het niveau lkkr, maar hier gaat het egt nergens meer over, klees net een topic over hoe duur je een webcam kunt verkopen van 3 jaar oud. ja kom op he, dat heeft niks met sites maken te maken... Dit is mijn mening maar hor, mischien dat jullie deze niet dele?
DennisVB, tnx voor alles iig, want je hebt me vaak geholpen!^^ maar egt wel jammer dat je weg gaat
DennisVB: bedankt voor je hulp hier op het forum, en zoals de rest zegt is het jammer dat je weg gaat.
En wat betreft het niveau:
Er gaan tegenwoordig veelste veel topics over hardware/overige.
Dit is een webmaster site dus moeten de vragen ook over dit onderwerp gaan (PHP,Mysql,CSS etc.)!!!
neen, ik vindt het ook spijtig, en mss moeten er meer regels komen + een echt homogene crew komen om sitemasters te besturen.. anders zal het nog slecht aflopen
vind het heel spijtig
zeker nadat alles wat je hebt gedaan (en hier gooi ik een enorme knipoog naar de grote script-opruiming wat het niveau zeker heeft bevorderd)
Ben ik ook van mening. Sitemasters moet over websites gaan en alles wat er mee te maken heeft. Jammer dat zulke mensen op deze website niet meer actief zullen zijn:|
'jammer' dattie weggaat, mahjah, hij heeft vast wel betere dingen te doen...
Wat betreft dat hardware-forum, pleur maar gerust weg, daar zijn andere fora voor... Of zet het anders in een poll hier op de site of hij weg moet of niet...
@remy: toch niet een zoveelste carmod zoals in de showcase eh;-)
idd, die ben ik aan het 'tunen', gaat natuurlijk geld kosten en moet er gewerkt worden. dus zal de komende tijd niet veel meer op sitemasters actief zijn;-)
Het is inderdaad jammer dat de crew aan het leeg lopen is.rnWat me ook vaak opvalt en hier iets minder (gelukkig) dat de crew jong is en die dan een site proberen te runnen van een sitemasters. rnrnIk kom hier elke dag wel eens langs om te kijken en ja ik heb er ook vele scripts gehaald. En sommige gebruik ik nog steeds. rnrnHet niveau is inderdaad aan het dalen, maar de zomer dagen komen er ook eraan. Maar de informatie stroom is hier soms ook te breed en ook op vele plaatsen beschikbaar. rnrn@PhPFreakz, kom ik nog soms. Hoe dat je daar te woord wordt verstaan is soms te erg. Maar dat vindt ik persoonlijk wel op meerdere website's en dat in tegenstelling tot deze website. Hier wordt je tenminste op een fantsoenlijke wijze te woord gestaan. En dat blijft me toch wel trekken
@marco06 Hehe, de zomerdagen komen eraan, wat wil je daarmee zeggenrnDenk niet dat in de zomer iedereen als een gek aan het websites maken gaat, das eerder iets voor in de winter D..rnrnMaargoed, verder heb je wel gelijk ;)
@PhPFreakz, kom ik nog soms. Hoe dat je daar te woord wordt verstaan is soms te erg. Maar dat vindt ik persoonlijk wel op meerdere website's en dat in tegenstelling tot deze website. Hier wordt je tenminste op een fantsoenlijke wijze te woord gestaan. En dat blijft me toch wel trekken rnHoe bedoel je Daar wordt je gewoon geleerd zoals het moet. Zouden ze hier ook moeten doen, maar wie ben ik om dat te zeggen....
Over het niveau.
Profesionals komen er denk ik niet zo snel op een site voor hulp...
Daar pakken ze meestal hun boeken voor.
Dus ik denk dat er vooral beginners en zo op sites komen voor hulp.
@phpfreakz daar wordt je pas hard aangepakt. Mss is dat wel goed maar persoonlijk vind ik SiMa toch wel vriendelijker en dat is fijn. Op die site word je langzamerhand weggepest...