oh als warez er niet bij hoort vallen er bij mÿ ook een heleboel af prnkep geen zin om €4000,- te betalen...rnrn@nemesiskoen WAAT zei je door amateurs geschreven
Ja idd als je alle gebruikers zou tellen die het echt hebben gekkocht(photoshop) zou je denk ik ongeveer op een derde of een kwart of nog minder uitkomen. ) rn@prorsoftrn3Dsmax
jaah, wie zou er nou vor zo'n programma betalenrnze kunnen er toch niet achterkomen of die legaal isrnrnOffice 2003 heb ik wel gekocht, ik wist een goedkoop adresje, €18,50rnrnEditAny heb ik ook gekochtp (kep em zelf gemaakt)rnrn@nemesiskoen ik ga em niet bij Downloads zetten, ik ga er geld voor fragenrnhoogstens de trialrnrn@Legolas jup
@Legolas ik ook via schoolprnrntrouwens, dit is eigenlijk een onzinnige topic, zoals waar we het [url=www.sitemasters.bepagina=forumindex&ond=reply&cat=9&id=5243]hier[url] over hadden!
@furax jaah, [url=www.driestar-college.nl]onze school[url] staat in verbinding met [url=www.slimdirect.nl]SlimDirect[url], dan kan je via school heel goedkoop sovtware verkrijgen, legaalDrnrnPS, heej, ik krijg er geen punten bij als ik iets post bij Ontspanning (rnrn@Legolas2 mooie avatar
[quote]rn@nemesiskoen WAAT zei je door amateurs geschreven[quote] rnja tuurlijk, ge ga ni zegge da gij programma's als beroep schrijft op 12 jarige leeftijd srnJe bentrn1) onder 18 jaarrn2) nog helemaal niet in de mogelijkheid een professioneel programma te schrijvenrnrnje programma wordt door niemand uitgebracht, en dus daarom ben jij een amateur. Wat niet beledigend is. Al mijn kleine programma's die ik maak zijn ook amateuristisch, ook al heb ik er verdomd handige gemaakt (automatisch compileren etc.). Dus ja...rnrnrnMaar ff serieus, je denkt toch echt niet dat iemand geld gaat geven voor jou programma Ik neem aan dat het een notepad variant is (zo klinkt het toch) en zo heb je er tientallen (wss 100x zo goed) gratis (notepad2, notepad++,crimson editor,...). En nog eens tientallen waar je voor moet betalen, maar die je in 2 seconden kan downloaden (macromedia heeft er zo een aantal)... dus ja, je ziet maarrnrnedit Ben je dan zo'n punte jager p
neej, kben geen punten jager, maar tviel me gwoon oprnik heb m'n programmaatjes al aan een paar bedrijfjes verkocht hoor, en ide waren er zeer tevreden meernrnen waarom kan ik geen professioneel programma schrijvenrnik heb een paar jaar, van m'n 7e cursus gevolgd en ik programmeer ook al een paar jaarrnrnen je kan er, zoals de naam al zegt, alles mee editenrnWORD-documents, textdocumenten, HTML, PHP, allerlei typen plaatjes enz...
@CelestialCelebi als je aan iedereen hier op sitemasters vraag wie zijn dreamwaver / flash en photoshop gekocht heeft zul je heel weining mensn vinden. kan best zijn dat je geen warez aanvaard hier. maar wees realistisch der is niemand die jonger is dan 18 jaar die zoveel zou betalen voor een proggie. zeker niet als je het volledig als trial kunt downloaden Moest het niet zijn van warez zouden er velen hier niet eens begon zijn met webdesign.
beetje realistisch zijn plz
Word documenten editen wordt toch al erg lastig...
Heeft het ook highlight?
Sorry hoor, maar hier geloof ik niets van, over een programma waarmee je word documenten mee kunt bewerken doet de gemiddelde professionele programmeur een aantal jaren, word documenten hebben gewoonweg TE veel opties.
Het zou dus een soort dreamweaver, photoshop en word in 1 zijn...?
geloof er ook al ni zo echt veel van.
zou je misschien een print screen kunnen nemen van een word document dat ge edit wordt in jou 'edit-programatje'??
en je kan er, zoals de naam al zegt, alles mee editen
WORD-documents, textdocumenten, HTML, PHP, allerlei typen plaatjes enz...
waar blijf je nu met je fantastisch programma's, print screens kunnen er niet af?
trouwens een word document edditen = onmogelijk
een .doc bestand edditen = mogelijk
want een word document is een .doc bestand, geopend in word, en dat wil jij nog eens gaan editten? maar als jij een programma kan maken dat een .doc bestand kan editten, en daarbij allerlei typen plaatjes (.jpeg, .gif, .png, .bmp neem ik aan?) dan moet jij ff RAP gaan praten met Bill Gates ofzo
AceHTML:
aanrader
alleen nog maar een betaalde versie van te krijgen... als het legaal is wil ik die oude versie nog wel met email en serienrr neerzetten?
waar blijf je nu met je fantastisch programma's, print screens kunnen er niet af?
trouwens een word document edditen = onmogelijk
een .doc bestand edditen = mogelijk
want een word document is een .doc bestand, geopend in word, en dat wil jij nog eens gaan editten? maar als jij een programma kan maken dat een .doc bestand kan editten, en daarbij allerlei typen plaatjes (.jpeg, .gif, .png, .bmp neem ik aan?) dan moet jij ff RAP gaan praten met Bill Gates ofzo
nouja, .doc dan, maar dit kan je wel editen MET plaatjes en actieve inhoud enzovoorts, WordArt ben ik nog mee bezig.
Praten met Bill Gates? OK, als jij de reis naar amerika betaalt;-)
je snapt het verschill tussen een amateur en iemand die het professioneel doet niet goed zkr?
amateur: iemand die het voor 'zijn plezier' doet, al dan niet om een kleinigheid bij te verdienen
professioneel: iemand die zijn brood verdiend met die software te programeren..
snap je nu het verschil?
en dus jah, de kwaliteit van de programma's hoeven niet te verschillen hoor
Macromedia Dreamweaver gebruik ik het liefst... Maar omdat de site waaraan ik werk alleen via frontpage geopent kan worden ben ik verplicht om frontpage te gebruiken . Designen doe ik niet echt vaak maar als ik het ooit nodig heb gebruik ik toch wel altijd fotosoep .