Ik ben 15 en heb al snor en haren onder de slaap en stilletjes baard onder de lip een klasgenoot van mij waar ik al jaren bij zit had op zijn 5de studiejaar al een baard en snor die hij telkens moet scheren
ik ben voor flash avatars, mag dat ook rnLet wel flash, niet fotoke, mag van mij ook hoor, maar ik denk niet dat ik daar aan mee kan doen, aangezien mijn lelijke knar niet vast te leggen is op de gevoelige plaatHD D
haha das dus 3-2 voor de tegen mensen!^^ rnrn[quote]Je kunt ook gewoon een zelfportret maken als fotornZoals jij, RinkXing[quote] rnMijn god, jij bent grappig... NOT!
[quote]@FenrirrnEt is demoskratein in het latijn.rnDEMOS = volkrnKRATEIN = kiezen[quote] rnrnnoch is hetrnrn[quote]Demo = volkrncratie = beslist[quote] rnrnalleszin niet in het latijn (alle 4 de woorden bestaan NIET in het latijn)rnrn(het betekent wel dat het volk beslist, de macht licht bij het volk)rnrnheb je ooit latijn gehadrndan zou je moeten weten dat de uitgang EIN niet voor mogelijke (of haast niet) te houden is in het Latijn (het is grieks)rnrndaarom even een latijns-nederlands woordenboek bijgehaaldrnvolk populus (popudi) volk, natiernrn- moet nu gaan eten, straks editje op dit bericht voor de rest te vertalen -rnrnrnDus nog even om te zeggen het komt zoals quicky zegt van Demos en Kratein, maar wel van het GRIEKS
Misschien zou er een fotoboek kunnen komenrnDan kan ieder die wil, zijn foto er neer zetten.rnKan iedereen gaan kijken, als ie wil.rnrnHoeft niemand zijn avater te veranderen, iedereen tevreden (tochp)
EDITrnNiet gezien dat jij dat al zei. $rnrn[quote]rn@FenrirrnEt is demoskratein in het latijn.rn[quote]rnrnNee, klopt volgens mij niet.rnHet is grieksrnrnfonetischrndèmos krateinrnrndèmos volkrnkratein regeren
dacht ik niet, en daarbij die punten zijn niet belangrijk, het gaat om de kennis die je hier hebt vergaard en kan toevoegen aan de siternrnalthans, dat dacht ik toch, want als ik sommigen hier bezig zie
[quote]het gaat om de kennis die je hier hebt vergaard en kan toevoegen aan de site[quote]rnDan voeg ik nog wat griekse kennis toe aan de siternrndèmos kratein, ik mijn grieks-handschriftrn[url=httpmembers.lycos.nlleerphpfastdemocratie.png]Klik[url]