[quote]rnHOMO rnDat betekend alleen maar gelijk hoor..rn[quote]rnrnja mr. n3rd, dat weet ik ook, want dat weet je in de 3e klas gymnasium.rnhelaas is het niet waarrnhomoios is grieks en betekent gelijk aanrnhomo is latijn en betekent mensrnEN HOMO IS OOK NEDERLANDS EN BETEKENT DAT JE OP JE EIGEN GESLACHT VALT.rnrndit even voor de duidelijkheid.rnja jongen, je moet inderdaad over die tijd heen.rntoen ik zeven was was fuck you ook berucht, want het zou ik wil met je naar bed betekenen.rnneej jochie, later als je groot bent kom je erachter dat het een zegswijze is....rnnog meer voorbeeldenrnjezus als je keihard jezus roept zeggen sommigen die is er niet.rnook een zegswijze.
ppfrnstomme conclusie van die HOMOrnrntrouwens, en wat dan nogrnik dacht dat we in een moderne maatschapij leefden waar homo en lesbisch zijn niet wordt gezien als iets slechts
Komaan gastjes, niet racistisch beginnen doen.rnrnEn ik weiger mijn smoel op een avatar te zetten, de leden die mij al hebben gezien weten dat het niet om aan te zien is
[quote]trouwens, en wat dan nogrnik dacht dat we in een moderne maatschapij leefden waar homo en lesbisch zijn niet wordt gezien als iets slechts[quote] Ik zei toch ook niet dat het slecht was
Ik heb ook helemaal niks tegen homofilie.rnSterker nog, als het 2 vrouwen zijn kan ik het nog mooi vinden ook rnMaar als het gasten zijn dan vind ik het (sry daarvoor) maar ronduit GOOR.rn
pff het probleem met dat homo gedoe is ten eerste dat ze er niet voor durven uitkomen (dit omdat de meeste mannelijke personen dan zo gaan denkenzou hij verliefd zijn op mij, ij neen, dat wil ik niet wat kinderachtig is, als je hetero bent, dan wil je toch ook niet ELK meisje!) en ten tweede dat mensen het goor vinden!rnrnmaar dit is geen discusie over homo's en lesbi's maar over avatar's...
ja, dus moet je er een positieve draai aan geven, dus daarom zeg ikrnrnik zet mijn foto er niet op omdat dan waarschijnlijk niemand sitemasters meer zou bezoeken...cool
[quote]Die scheer ik er ook elke keer af, maar dan groeid ie steeds sneller,[quote] rnrnHoe vaak doe je dat danrn(ik zou zeggen elke dag, dat is voor de meesten genoeg.)rnEn groeit het sneller dan 1 cm per uur
[quote]rnWeet je trouwens wel wat het woord 'democratie' betekend in het latijns[quote] rnrnNee, geen ideernMaar het zal dat wel anders gespeld zijn in het latijn. Ik zoek het zo ff op in het woordenboek.