login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Taxen Op pc betalen?

Offline Drieske - 16/02/2005 18:49 (laatste wijziging 17/02/2005 12:38)

Hierstraks leesden ik op http://Www.d-base.net dat ze taxen op pc's gaan vragen... Waar halen ze het in vandaan!!! De pc nog duurder 

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MechaVore - 30/11/1999 00:00
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
jah het staat ook op tweakers het zal rond de 30 en 40 euro zijn... voor belgie D nederland heeft dat nog niet D
Offline Bart - 30/11/1999 00:00
Avatar van Bart PHP expert Als je goed las, stond dit errnDie taks moet artiesten vergoeden die inkomsten verliezen doordat mensen met een computer muziekbestanden, films of andere cultuurproducten kopiëren.rnDan weet je gelijk het antwoord op je vraag;-)rnOmdat iedereen dus gewoon download en kopieerd van artiesten...
Offline master666 - 30/11/1999 00:00
Avatar van master666 Lid das nou zever, als je een pc koopt gaan zij ervan uit dat je illegaal muziek download, dat ze dat dan heffen op ADSL ofzo é, dan zijn ze tenminste zeker dat je ALLE benodigdheden hebt om illegaal te donwloadenrnrn-- of gewoon niet heffen!
Offline T2000 - 30/11/1999 00:00
Avatar van T2000 Lid Zoals Quicky zegt 'ter vergoeding van artiesten'. Dat is omgekeerde (belgische) psychologie hé. We weten niet juist wie illegale dingen doet, dus we zullen iedereen maar bestraffen. Weer typisch belgisch. Gelijk in 't leger... diegene die zijn uit de mars liep werd niet gestraft, maar de rest van de groep wel. Ja man... Ik hoor ze op het nieuws allemaal graag verkondigen hun E-Belgie, bureaucratische vereenvoudiging enz. Maar langs de andere kant toch even de technologische vooruitgang financieel beknotten.rnrnArm België weer...rn
Offline wouter - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van wouter PHP interesse Het begint echt belachelijk te worden. Zoals master666 al zei is dit gewoon zever. Je koopt geen pc uitsluitend om muziek (of andere cd's) illegaal te kopiëren. (of toch niet in de eerste plaats)rnrnKunnen ze dan niet een programma op de markt brengen dat tegen een (enigszins beperkte) prijs te kopendownloaden valt en legaliseer dan het kopiëren van cd's voor eigen gebruik (zoals men ook van plan is)rnrnMoet zeggen dat ik volledig akkoord ben met T2000, maar het is wel een logisch gevolg uit de wanhoop. Men weet niet wie het doet, men weet echter wel dat [b]bijna[b] iedereen het doet. Ze zijn zo wanhopig dat men een crisisoplossing verzint waarmee niemand geholpen zal zijn.rn[quote]Typisch Belgisch[quote]rntja ik moet met deze uitspraak akkoord gaan, het is een crisisantwoord op een 'klein' probleem [idem met Brussel-Halle-Vilvoorde daar is de regering zich aan het klem zetten met gevolg binnenkort treden ze af ;) let op men woorden]rnrn[b]edit[b] Waar blijft het nieuwsbericht hierover
Offline BigBug - 30/11/1999 00:00
Avatar van BigBug PHP expert Ooh ohh, wat woon ik mooi in Nederland.... DrnrnGa binnenkort namelijk nieuwe pc kopen )
Offline master666 - 30/11/1999 00:00
Avatar van master666 Lid achja, ik bestel computeronderdeel soms in duitsland, iets goedkoper en geen vervelende taxen
Offline twopeak - 30/11/1999 00:00
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
lees het artikel opnieuwrnhet is een of andere idioot die dat voorstel lanceert.rnHet is direct afgekraakt door ongeveer iedereen die het gehoord heeft.rnHoe zou je motiveren dat de meerderheid van de gebruikers die niet copieert (bedrijven) gaat moeten betalen...rnrnEr zijn wel gekkere voorstellen geweest dan dit. Ga niet enkel op flutkrantjes en zoek meerdere bronnen. Denk niet dat wat in de krant staat juist is want je zou nog versteld staan hoe vaak journalisten zelf niet begrijpen wat ze schrijven en maar iets doen om hun kadertjes te vullen
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s