login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Scripts wel of niet posten

Offline Geerios - 16/02/2005 15:25
Avatar van GeeriosOnbekend Deze scripts heb ik op me computer staan:
-Berichtenbalk
-Nieuws
-Gastenboek
Zal ik die posten, want er staan al zat berichtenbalken, nieuwsystemen en gastenboeken op en ze lijken veel op elkaar...

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rens - 30/11/1999 00:00

Crew algemeen
Tuurlijk, waarom nietrnZe worden toch eerst gecontroleerd...rnAls ze niet goed zijn, worden ze alsnog afgewezen...
Offline Geerios - 30/11/1999 00:00
Avatar van Geerios Onbekend Owja ze zijn alleen niet zo netje gescript...
Offline Metalhead - 30/11/1999 00:00
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Ze worden vast niet gecontroleerd op toegevoegde waarde...rnAls er bij de scripts 10-bijna-gelijke scripts staan, is de toegevoegde waarde ervan vrijwel null.rnrnIk heb liever dat er een paar goeie scripts staan, en dat mensen die ze willen gebruiken ze zelf gaan aanpassen. Dan wordt er ten minste ook nog iets geleerd P
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00
Avatar van Fenrir PHP expert [quote]Als er bij de scripts 10-bijna-gelijke scripts staan, is de toegevoegde waarde ervan vrijwel null.[quote] rnLol, je lijkt mijn economieleraar wel.rnrnPost ze gewoon!rnJe hoort het wel als ze niet goed genoeg zijn.
Offline twopeak - 30/11/1999 00:00
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Geerios, kijk of ze de moeite waard zijn.rnAls jij vind van wel JArnals jij vind dat de andere scripts hetzelfde doen neernals je denkt dat ze moeilijk te begrijpen of niet al te best gescripts zijn, hou ze ook voor jezelf.rnrnOver het algemeen zijn we blijer als mensen scripts posten dan als niemand niets post.
Offline finduilas - 30/11/1999 00:00
Avatar van finduilas PHP gevorderde Jep,is waar!Ik zou ze posten
Offline Bart - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Bart PHP expert Waarom zou je ze niet postenrnDe admins beslissen wel of ie goed is ja of de nee.
Offline Thomas - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Thomas Moderator [quote]Post ze gewoon!rnJe hoort het wel als ze niet goed genoeg zijn.[quote]rnJa, wij zitten om werk verlegen...rnrnAls je zelf al zegt dat ze slordig gescript zijn hoef ik ze niet te zien hoor. Maak ze eerst netjes en [u]test[u] het uiteindelijke script.rnTesten schijnt niet in ieders vocabulaire voor te komen hiero...rnrnWij zijn geen debug-team.rnrnPost ze maar is dus [b]echt[b] de verkeerde instelling.
Offline wouter - 30/11/1999 00:00
Avatar van wouter PHP interesse [quote]Ja, wij zitten om werk verlegen...[quote]rn hebben jullie zoveel werk terkort dan ... prnrn[quote]Post ze maar is dus echt de verkeerde instelling.[quote]rnmoet ik volledig mee akoord gaan hoor, als ze bij scripts komen zoveel te beter, maar niet als ze niet op een correcte manier gescript zijn [b]en zeker niet als ze niet werken[b]
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s