Senior Member |
|
Ik bekleed momenteel een aantal functies binnen hetzelfde bedrijf, al deze functies hebben te maken met het geautomatiseerd testen van de UI.
Hoofdtaak: één van leidinggevende van een team van 20, waarbij ik vooral focus op alle technische aspecten en processen. Daarbij beheer ik ook een aantal dashboards, die het test leven makkelijker maken. Wij werken voor de grootste online betaal provider/bank ter wereld, en testen voor 205 landen en doen dat met +/- 70.000 geautomatiseerde test cases, en alle screenshots verzameld in 2015 nemen 2.5TB in beslag
Bijtaak 1: Technische adviseur, ik adviseer meerdere projecten in verschillende aspecten rond het testen. Van het opzetten van een framework, tot het beheren van een test omgeving, en eigenlijk alles eromheen.
Bijtaak 2: Ik geef trainingen aan bedrijven in het opzetten, onderhouden van een goed UI automation framework.
Talen: Hoofdzakelijk Java, Ruby en NodeJS. Maar heb ook veel te maken met andere talen, net zoals Maarten zie ik eigenlijk nooit meer PHP.
Ik ben woonachtig in Beijing, China maar was in 2015 in totaal 6 maanden van huis. Ik zit dan vooral in Amerika en om precies te zijn Silicon Valley. Waar ik als het mee zit dit jaar naartoe verhuis. |