Die lui van Microschoft zijn weer bezig hoor, MSN ligt er ALWEER UIT.
Wat zullen ze dit keer voor smoes hebben Koffie gemorst over de servers ozo...
Ok, wie weet er een VERTROUWD alternatief voor MSN?
hier is de server ook verdwenen, ja msn is van microsoft(als je dat niet wist woonde je de voorbije jaren op mars).rnrnEr zijn honderder goeie alternatieven maar iedereen gebruikt msn dus je kan lekker associaal doen en iets anders gebruiken of, Go with the flow!
@BigBugrnJa, dat is een van de weinige redenen dat ik gebruik blijf maken. Een andere reden is iedereen er trouw gebruik van blijft maken omdat ze geen alternatief kennen. En zoals master666 al zegt; 'Go with the flow!' (alsof we tegewoordig keus hebben p)
master666, go back to the middle ages. Innovatie moet ondersteund worden en soms moet je een nieuwe weg inslaan. Denk je dat internet ooit zou zijn wat het was mocht het niet voor Linux en MacOs zijn volgens microsoft was internet maar een korte hype.rnrnIedereen gebruikte vroeger icq omdat het gewoon goed was. Toen was er msn op elke windows (ik moet je zeker niet vertellen welke agressieve campagne microsoft voerde om er te geraken)rnTegenwoordig is MSN het slechtste alternatief op de markt.rnrnICQ heeft veel goede punten; en Yahoo is ook niet mis.rnAls je veel naar mensen met MacOsX chat, is het goed van AIM te gebruiken.rnVeel mensen kiezen er gewoon voor om Skype te gebruiken, hoewel ik vind dat er wel wat meer chat opties zouden mogen komen om het als leefbaar alternatief te gebruiken.rnrnPersoonlijk raad ik je aan om een client gelijk trillian te gebruiken. (httpwww.trillian.cc) die kan gewoon alle protocollen aan.rnAls er een protocol geupdated wordt, kan het zijn dat het voor die service eventjes slechter werkt, maar over het algemeen kan het meer dan de clients apart.rnrn[b][i]wie deed deze topic toe zonder reden of zonder de reden te zeggen[i][b]rnrnBTW httpmess.be msn ligt plat omdat het niet werktrnbende meelopers...rndoor geen msn te gebruiken heb ik al een goed aantal mensen laten veranderen.... that's right I DONT USE MSN
Ik raad je aan trillian te gebruiken.rnDaarmee kun je gewoon je oude msn gebruiken, maar ook icq.rnMaar als msn plat ligt, helpt trillian natuurlijk ook niet.
@Gml; Jah, dat was al gezegd prnrnAnyway, er zijn natuurlijk ook andere programma's zoals Trillianrn(trillian basic pro3 is heel cool)rnwaarmee je tegelijk online op msn, yahoo, icq en irc's kunt zijn en dat maakt dus al het bovengenoemde overbodig ) DrnrnTrillian rules prnrnedit; o, fenrir was net iets eerder... nou ja, dat zijn we dus in ieder geval wel eens )
Ik denk dat deze topic in de verkeerde categorie staat, het is juist niet ontspannend... p maar, die luitjes van microsoft zijn wel erg lame -_- Ik heb vandaag met iemand afgesproken om iets af te maken op msn, en we krijgen daar een cijfer voor. Kan het lekker niet doorgaan @!! Microsoft moet wel fftjes opschieten...
loool, wist je dat men vandaag ook een paar nieuwe patches ging uitbrengen voor Windows Update prnrnWaarschijnlijk weer een fout van die zakskesrnrnMaar serieus nu e, weet je hoe dit komt Omdat er gewoon té vééél mensen zijn die MSN gebruiken, daarkom geraken de servers gewoon overbelast, zeker weten
Dan gebruik je toch even een chat of zo )rn(of dus yahoo, icq een irc)rnrnedit; weer een overbodige post...rn(ik ben aan het downloaden, dus mijn modempje laat het niet toe dat ik nog een beetje snel kan internetten)
@ Exlips jah, idd servers zijn weer overbelast...rnrnmaar was m$ niet een van de rijkste firma's ter wereldrnik dacht het wel rndus mogen ze een paar server bijinstaleren vind ik!rnrnen ook, als ze naast hun firewalls, ook eens de rest van de severs op linux (unix) laten draaien... zou ook al stabieler en sneller gaan... en ja, je leest het goed, m$ beveiligd hun netwerken met LINUX cool rnrn[edit]rnmess.bernrn[quote]NET Messenger Service down second time todayrnrndwergs saysrnrn rnrnYou're probably visiting Mess.be expecting to read this Yes, as of this moment it's down again. It could well be Microsoft addressing the security vulnerability mentioned in the post right below this one.rnrnPlease have patience while the Messenger ops team tries to fix the current issues so you can log into MSN Messenger, Windows Messenger and MSN Web Messenger again soon. Meanwhile, read our yesterday's cool exclusive on the upcoming new Messenger Plus! feature.[quote]rnyeah right gelijk da m$ geinterseert is in security... daarmee dat er 1001 bug's in windows zitten, en maar 48in linux [en 4in unix dacht ik]rnzeg nu nog eens dat windows aandacht aan veiligeid besteed
@Fenrir Telefoon gaat niet, het is word documenten naar elkaar versturen, email zou kunnen, maar daar ik het nu te laat voor p... trillian, ik denk dat hij dat niet mag downloaden p... naar hem toe gaan, yeah right s (best wel ver weg p)rnrnHmmm wat zou ik anders kunnen doen think think p
moesten we iedere ik kan nie goe me mijne pc werken en microsoft zal wel goe zijn-pcgebruiker in één grote zaal steken en alle nadelen van windows(en microsoft en msn) op hun niveau uitleggen en daarna een cursus linux(en alternatieve software) geven, schakelt iedereen morgen over en gaat microsoft failliet!rnrn
Dat noem ik pas een masteridee van de master666 p Ja, is linux eigenlijk gratis te downloaden dat weet ik namelijk niet $... Als dat zo is, dan zou ik het wel willen downloaden...
Jep !rnrnDe enige reden waarom ik het niet gebruik is omdat mijn draadloze netwerkverbinding er niet op werkt, en zonder internet ben ik verloren.rnrnMaar volgens ne maat van mij zou het met Fedora Core 3 moeten verbeterd zijn, bij de volgende format zal ik het dan maar eens proberen (ik heb nu namelijk maar een partitie en dat moet een beetje ordelijk zijn hier p)
ik gebruik het ook nog niet, maar ben er aan bezig, ben namelijk een linux beginner, op mijn pc staat nog de laatste deftig werkbare versie van windows, namelijk windows 98SE, maar iedere dag groeit de afkeer van microsoft en ooit zal deze verkeerde wereld doorhebben dat microsoft niet deugt!
lijkt mij leuk idee rnrnwie kan hier C++ vanbinnen & vanbuiten prnrnwij zullen wel kijken of ge het goed doet rnrnheb al id als we nu eens werken met p2p ipv met centrale servers... dan kunnen we in ieder geval geen servers overbelasten )
VB is voor de kindjes daar kan je zkr geen deftig IM met maken hoor... je hebt natuurlijk ook sukkelaars, als bill gates die besturingsytemen bouwen op C...rnik zou liever C++ leren hoor, heb je veel meer mogelijkheden mee, en kan dan de linux code bewerken rnrnDelphi, Pascal, C++ = dat zijn de toptalen... jammer dat het ook de moeilijkste zijn
hehe, heb al zitten proberen aan C++ maar ik geraak niet uit de dos schermpjes hoor!rnrnVB ken ik vanbuiten ondertussen!cool rnrnBTW iets tegen kinderlijke zielen ofzo