login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Boring

Offline Mister - 05/02/2005 18:40
Avatar van MisterHTML interesse Ik vind het nogal boring hier tegenwoordig eigenlijk, er word alleen maar over scripten gepraat en niet over ontwerpen ofzo, ik begrijp natuurlijk wel dat er mensen zijn die graag over scripten praten, dus jullie moeten je niet aangevallen voelen, want dat respecteer ik, maar ik zou is graag meer praten over ontwerpen, zijn er mensen die graag ontwerpen en erover willen praten? Ik ben echt geobsedeerd door ontwerpen, ik doe niets anders

mazzel, Mister

love to design

14 antwoorden

Gesponsorde links
Offline infinity - 05/02/2005 18:43
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
jah ik vind het ook cool om te designen:D
maar ik heb vaak het probleem dat ik niet weet wat ik moet maken. maar ik ben nu bezig om 3d objecten te maken en ook een beetje flash te leren. en wat vooral leuk is om 3d dingejtes bewegend te maken met flash.
Offline Maarten - 05/02/2005 18:44
Avatar van Maarten Erelid infinity, je kan beginnen met mij te helpen met een layout? Ik ben er massaal slecht in 
Offline Mister - 05/02/2005 18:45
Avatar van Mister HTML interesse ja lijkt me ook leuk, 3D maar ik weet niet wat het beste programma er voor is, want er zijn er zoveel..
Ik werk vooral met fireworks, maar kan er super veel mee, ik kan er echt alles uithalen, zo zijn er niet veel hoor, bijna iedereen werkt met photoshop.
Offline BigBug - 05/02/2005 18:47
Citaat:
3D maar ik weet niet wat het beste programma er voor is, want er zijn er zoveel..

Wat dacht je van Cinema 4d? 

Ik wil ook wel weer eens wat designen, maar weet ook niet wat
Offline Mister - 05/02/2005 18:53
Avatar van Mister HTML interesse mjah, maar waar kan ik het helemaal downloade, dat is dikwijls ook nog een probleem he. Ik wist ook nooit wat te designen, en toen heb ik dit gevonden: www.threadless.com ==> t-shirt ontwerpen, en daarmee kan je vele prijzen winne, en naambekendheid krijgen, ik heb er al ongeveer 10 ontworpen ofzo, mijn nickname daar is: the_alpaca

www.threadless.com ==> rulllezzzz for designers
Offline Squirrel - 05/02/2005 19:19
Avatar van Squirrel HTML interesse ^^ mag altijd helpen hoor, moet voor mn eindwerk op school ook een website maken (allen in html maar bon....)

grtz
Offline Mister - 05/02/2005 19:22
Avatar van Mister HTML interesse Aah, ik moet dat ook doen, maar dan met een database, en met Asp.NET dus das heel wa andere koek, kan er iemand goed ASP?
Offline Maarten - 05/02/2005 19:33
Avatar van Maarten Erelid Deafboy kon dat toch goed dacht ik?
Offline Squirrel - 06/02/2005 11:21
Avatar van Squirrel HTML interesse :) mja, ik doe geen informatica richting ofzo paar weken geleje zelfs pas eerste keer HTML gehad....
Offline BigBug - 06/02/2005 11:40
Citaat:
Aah, ik moet dat ook doen, maar dan met een database, en met Asp.NET dus das heel wa andere koek, kan er iemand goed ASP?

tomk...
Offline DeafBoy - 06/02/2005 13:18
Avatar van DeafBoy HTML beginner Dank je Murfy... ASP heb ik al aardig onder de knie..
Offline remy - 06/02/2005 13:21
Avatar van remy PHP ver gevorderde gaat dit topic toch weer over scripting he^^
Offline zwobbel - 06/02/2005 13:48
Avatar van zwobbel PHP gevorderde Haha lool precies een gewoonte 
Offline EclipX - 06/02/2005 14:42
Avatar van EclipX Lid Ja kvind dat hier ook boring, ik weet waarom, sinds die showcase dinges opzijn e, voelt het aan als er minder volk is, omdat ze niet meer in 't forum posten maar in showcase, persoonlijk vond ik het beter dat er ook een forum was met sitekeuring, want toen zag je alee, alles precies overzichtelijker
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s