Ik vind het nogal boring hier tegenwoordig eigenlijk, er word alleen maar over scripten gepraat en niet over ontwerpen ofzo, ik begrijp natuurlijk wel dat er mensen zijn die graag over scripten praten, dus jullie moeten je niet aangevallen voelen, want dat respecteer ik, maar ik zou is graag meer praten over ontwerpen, zijn er mensen die graag ontwerpen en erover willen praten? Ik ben echt geobsedeerd door ontwerpen, ik doe niets anders
jah ik vind het ook cool om te designen:D
maar ik heb vaak het probleem dat ik niet weet wat ik moet maken. maar ik ben nu bezig om 3d objecten te maken en ook een beetje flash te leren. en wat vooral leuk is om 3d dingejtes bewegend te maken met flash.
ja lijkt me ook leuk, 3D maar ik weet niet wat het beste programma er voor is, want er zijn er zoveel..
Ik werk vooral met fireworks, maar kan er super veel mee, ik kan er echt alles uithalen, zo zijn er niet veel hoor, bijna iedereen werkt met photoshop.
mjah, maar waar kan ik het helemaal downloade, dat is dikwijls ook nog een probleem he. Ik wist ook nooit wat te designen, en toen heb ik dit gevonden: www.threadless.com ==> t-shirt ontwerpen, en daarmee kan je vele prijzen winne, en naambekendheid krijgen, ik heb er al ongeveer 10 ontworpen ofzo, mijn nickname daar is: the_alpaca
Ja kvind dat hier ook boring, ik weet waarom, sinds die showcase dinges opzijn e, voelt het aan als er minder volk is, omdat ze niet meer in 't forum posten maar in showcase, persoonlijk vond ik het beter dat er ook een forum was met sitekeuring, want toen zag je alee, alles precies overzichtelijker