Aanstaande woensdagavond, 16 februari, is in het hoogstaand cultureel programma in Belgie, "Help mijn man is een klusser" (vrij vertaald "was ik er maar nooit mee getrouwd"), een zeer gerespecteerd lid en ex-crewlid van Sitemasters te bewonderen. Niemand minder dan onze eigen vinTage wordt hierin aangenaam verrast door de heren filmploeg van vt4 voor een kleine home makeover daar diens geweldige vrouw Griet beslist dat het drankprobleem op zich nog zo erg niet is (het moest toch eens gezegd worden), maar dat het huis wel eens mag afgewerkt worden.
Bij deze een oproep naar de mensen met teveel tijd en de technische voorzieningen om dit vooral op te nemen en in een of ander medium te delen zodat we met deze ongetwijfeld schandelijke vertoning nog lang kunnen lachen tot in de verre uithoeken van Nederland alwaar men hoogstwaarschijnlijk niet op vt4 kan afstemmen (of wel?).
Voor een sneak peek van het eindresultaat kan je altijd op de website van voorgenoemde persoon een kijkje nemen: http://www.help-mijn-man-is-een-klusser.be/
Ik kijk er naar uit om te zien hoe de producers van het programma uit wraak de beelden gemonteerd hebben!
edit: oja Ralph, excuses, ik stop wel eens in D-Monde voor een compensatieconsumptie
Normaal zie ik daar nooit naar... maar dit wil ik NIET missen
vinTage, you are busted...
Alhoewel ik vind dat dat programma de vrouw ook wel eens mag aanpakken.... altijd maar zagen en klagen over de mannen die het werk ni verder doen... maar zelf doen ze ook gene klop verder
Mss VT4 eens wijsmaken om "Help, mijn vrouw een tiran" te maken... daar vinden ze waarschijnlijk veel gemakkelijker volk voor
hier in nl ziet het er altijd wel goed uit maar of het bij de mensen zelf ook netjes is dat is nog een goede vraag
Mjah, het ziet er altijd wel goed uit, van een afstandje.. ik ben zeker dat het er bij vinTage ook wel goed zal uitgezien hebben van ver, tot je natuurlijk eens dichter gaat kijken - dat tonen ze niet op TV... en als je dan je bek opentrekt kom je niet op TV, dus dan zwijg je maar gewoon en zeg je dat het mooi is
Aanwezig, voor geen eurocentje dat ik dit wil missen, de tiran, mijn leermeester en een van de weinige personen waar ik respect voor heb dat die 'kloempen k*kkers' van VT4 over de vloer krijgt?!!
Aanwezig >_<
Griet heeft er genoeg van dat haar man Ralph zijn vrije dagen vult met het tokkelen op de computer en het spelen met de honden, terwijl hun kinderen nog altijd geen eigen slaapkamer hebben.