Stijn, vuvuzela's zijn stront vervelend, en je mag je mening uiten
Maar je moet wel erkennen dat het een toeterke van deze tijd is, en dus moet je gewoon een toeterke inbouwen op je site
Lol, zoals paar dagen terug op de radio.. zegt die vent "Voetbal, wat is dat?" en dien andere daarop: "20 man die achter een bal loopt en op het einde wint Duitsland"
Lol, zoals paar dagen terug op de radio.. zegt die vent "Voetbal, wat is dat?" en dien andere daarop: "20 man die achter een bal loopt en op het einde wint Duitsland"Â
Dat ze een bom droppen op dat stadion waar morgen die wedstrijd wordt gespeeld.
Dan roep ik een nieuwe wereldwijde feestdag uit, en overwinning voor de Spanjaarden.
WimJ: Beetje kansloze opmerking weer moet je niet naar geenstijl ofzo daar krijg je waarschijnlijk de liefde die je duidelijk nodig hebt. Heb altijd medelijden met figuren zoals jou.
WimJ: Beetje kansloze opmerking weer moet je niet naar geenstijl ofzo daar krijg je waarschijnlijk de liefde die je duidelijk nodig hebt. Heb altijd medelijden met figuren zoals jou.
En bovenstaande comment duidt op het feit dat u 9/10 wel een Nederlander moet zijn.
En dat u 10/10 besmet bent met wat ik noem die oranje hoogmoeds waanzin ziekte.
Dus heb best wel medelijden met jou, als je een therapeut nodig hebt morgen na de wedstrijd.. laat me weten geef je het nummer wel van de mijn.. het is wel geen Nederlander hoor