Op 6 en 7 februari vindt opnieuw het FOSDEM evenement (Free and OpenSource Developers European Meeting) plaats te Brussel. Vorig jaar was geen succes aangezien er maar één iemand van sitemasters er was (fluaju, die er dit jaar niet bij gaat zijn). Dit jaar gaan we het nogmaals proberen. Ik ga enkel de zaterdag aanwezig zijn omdat ik zondag een andere afspraak heb . Er is heel wat te beleven op FOSDEM. Je kan er vele vele lezingen bijwonen of gewoon gezellig ons ontmoeten .
Ah dang, het is dit weekend? Ik dacht vorig weekend. Zaterdag: voetbal, zondag: familiefeest (alweer?!). Helaas, geen Fosdem voor mij dit jaar. Ik ben benieuwd naar je verslag Stijn.
Het beste plan zou zijn om de trein te nemen tot in Brussel Centraal om van daaruit Bus 71 (richting Delta) te nemen tot aan de Vrije Universiteit Brussel/ULB, dat is maar even lopen van de eindbestemming (U = de Universiteit). Deze trip duurt ca. 20 minuutjes.
Verder zijn er in het station van Brussel Zuid (Bruxelles Midi) twee bussen beschikbaar met een capaciteit van 140 man die om de 25 minuten naar FOSDEM en terug pendelen.
Voor hen die met de auto komen: ULB Campus Solbosh
Avenue Franklin D. Roosevelt, 50
1050 Bruxelles
Ibrahim - 07/02/2010 17:58 (laatste wijziging 07/02/2010 18:14)
PHP expert
Die komen eraan, enne, wrm was ik nou zo boos op die foto waar ik op me iphone zat te spelen ? Gelukkig heb je mij niet bij je video van die presentatie bijgevoegd (voor de niets-weters: ik sliep toen:P)