Ja dit vind ik ook eigenlijk wel... Als ik bv vroeg of iemand me wou helpen bij het maken van een design op het beroemde FOK! forum dan werd ik daar langs alle kanten uigescheld van ja niemand zal dit gratis doen enz en dan hier krijg ik andere oplossingen zoals bv sitedeals te proberen enz...
Ja ik vind het ook wel een uitstekende site... per dag kom ik hier zeker met een gemiddelde van 5 problemen En ieder probleem is al opgelost geweest! Thx Sitemasters & leden, doe zo voort
Dit is de enige site waar geen rotzooi wordt geschopt, iedereen gaat vrij normaal met elkaar om. Ik ken genoeg webmastersites waar de sfeer helemaal naar beneden is gegaan. En je niet eens meer normaal een antwoordt krijgt.
Ik hoop dat het hier zo blijft en dat de community steeds groter wordt:):)
Dat is inderdaad waar:D Hier wordt je niet afgezeikt en er is ook veel info. Als je hier bijv es een keer vergeet de zoekfunctie te gebruiken, dan wordt je inderdaad niet afgezeikt, maar op andere sites wel.:!:
Ja deze site is zeker goed (niet dat ik al lang hier op het forum zit ) maar ik zit veel op wmcity enz... Maar ik denk wel dat de mods hier een beetje streng moeten blijven. Want op wmcity begint het maar slechter en slechter er aan toe te gaan... Nu zijn er nog niet zoveel (actieve) leden. Maar als het hier heel druk gaat worden (en dat gaat ook gebeuren) zullen er heel goede, strenge en actieve mods nodig zijn... Ik hoop dat het zo gaat blijven, nu is het zeker een goede site!
ben met iedereen eens!!!
als ik ooit een design voor een sitemaster member kan maken of hulp nodig heeft moet ie me gewoon ff pm'em zo help ik ook nog is!