Of ik heb een verschrikkelijk laag IQ en doe ik iets wat ik met mn lage IQ dus niet snap,,,OF die test is zo verschrikkelijk traag, dat het normaal is dat je afhaakt na 4 vragen...
Ik ben dus niet van plan dat ding te doen, veel te traag
Het is duidelijk een nationale test. De helft van de woorden, spreekwoorden of zegswijze heb ik nog nooit van gehoord. De timing van de vragen in absurd. 5 seconden over iets waar je 1 seconde over moet nadenken en voor een andere vraag 10 seconden waar je een hele tekst moet lezen.
Het in volgorde zetten van de foto's was buitengewoon absurd met de kwaliteit en onduidelijke foto's die voorzien waren.
Na veel te lang wachten en met tussenpauzes van sigaretten genomen te hebben eindelijk een resultaat: 130. Maar een aantal vragen die ik zeker wist kon ik niet antwoorden wegens tijdgebrek. Er zijn vragen waar je gemakkelijk 15-20 seconden voor nodig hebt waar je dan 5 seconden voor krijgt... Mjah, hij komt uit NL! :D
de vorige keer dat ik m deed kwam ik uit op 128. Wat wel fijn was, want ik zat bij mn vriendin thuis, en daar zijn ze best slim, dus als ik lager had had dat vervelend geweest
Na afloop zijn van de gemiddeld 60 vragen enkele dagen de antwoord-letters en enige uitleg over 'aantal vragen goed'-scores beschikbaar op teletekst (NOS-TT/BNN-pagina 354). De daarbij behorende IQ-hoogte (tussen 90-109 is gemiddeld, waarbij 100 de standaard is) per leeftijdscategorie en denkniveaus worden daar gegeven.
Voor alle mensen die nu denken dat ze hoogbegaafd zijn weest nog niet heel blij want er is een foute tabel aangeleverd en alle scores buiten de studio moeten opnieuw bereken worden (en gaan nooit omhoog).
heb hem slecht gemaakt, maar komt waarschijnlijk ook doordat ik de hele dag bezig ben geweest met school(morgen 3 repetities) heb nu een score van 101, zal in het weekend overnieuw proberen
Iq testen zijn natuurlijk niet helemaal correct, maar geven wel een indicatie van wat het ongeveer is.
En om dezelfde iq test meerdere malen te maken zal geen beter beeld geven van je iq (ook al was je eerst niet goed). Kun je beter wachten tot volgend jaar
Maar die technici hebben wel laag iq daar. Om de verkeerde tabel te gebruiken (die van vorig jaar ofzo?)
[..quote..]
What the f*ck betekend "ten opzichte van vorig jaar" in die zin?
Uitleg:
Vorige jaar had nederland een gemiddelde van 113 ofzo en nu 115 dus vandaar de zin:
Nederland heeft ten opzichte van vorig jaar nu een gemiddelde van 115
What part of your brain suggested that was the answer? Als je iets met "ten opzichte van vorig jaar zou zeggen" zou het: "ten opzichte van vorig jaar heeft het gemiddelde een groei/stijging van 2 EENHEDEN (weet ik veel wat voor eenheid dat dat is)" moeten zijn.