Ik ga zeker naar de laatste presentatie over Google Summer of Code. Voor de rest zie ik wel. Het is vooral fun eens andere mensen van sitemasters te ontmoeten.
[..quote..]Ik ga zeker naar de laatste presentatie over Google Summer of Code. Voor de rest zie ik wel. Het is vooral fun eens andere mensen van sitemasters te ontmoeten.
mensen als jij of psycho wil ik eigenlijk helemaal niet ontmoeten
Edit: voor de doordenkers met een vies gedachte: het was de politie, ik werd niet anaal gepakt
Alleen die edit zorgt al dat me vingers jeuken om een opmerking te maken
Maar ontopic: Ga zelf denk niet naar fosdem line up is niet bijzonder genoeg om weekendje brussel te doen.
Ik heb 2 maanden terug een lezing bijgewoond van Max Spevack (Fedora) die geeft een leuke lezing over het bedrijfsprofiel van Red Hat / Fedora en hoe hun daarin bijdragen in de verbetering van bijvoorbeeld projecten als de linux kernel. Erg interesant ook als je open source en de economische kant daarbij interesant vindt.
Bij mij is trein en bus geen probleem...
Enige probleem: dat ik daar naartoe ga
(ik zit soms liever op mijn pc in het weekend, omdat ik in de week al druk genoeg heb)
Edit: ik hoop dat het nog makkelijk bereikbaar is?
Gaat de stijn met den auto? Nix van:-) ik pak de trein naar Leuven, hoewel da niet echt op de weg van 't stad naar brussel is, zodat ik met Stijn op de trein kan zitten
sounds gay, anyway, gij zoekt die data uit en dan kom ik wel naar leuven:-) btway, pakt is een eersteklas ticket, dan moeten we niet bij het gepeupel zitten:-) ik doe dat ook altijd.
edde gij graag van die snotjongeren die net de volumeknop van hun mp3-speler hebben ontdekt, samen met een of andere nieuwe onbekende groep, en dit met gans de omgeving willen delen?
edde gij graag van die snotjongeren die net de volumeknop van hun mp3-speler hebben ontdekt, samen met een of andere nieuwe onbekende groep, en dit met gans de omgeving willen delen?
Blêh, 1e klas ftw
nee daarom niet, maar een BVO'ke smaakt toch altijd en in eerste klas loeren ze u dan nogal eens viees aan