We weten van elkaar dat we websites kunnen maken en weet ik nog wat, maar waarschijnlijk kunnen jullie ook andere dingen die wel leuk zijn om te zien? Ik denk aan muziek, dansstijlen, ... Het zou leuk zijn moesten jullie filmpjes maken en die op youtube plaatsen. Zo leren we de leden ook eens kennen op een ander vlak
Ik start dit topic natuurlijk niet door zelf niets te posten
Zet ook is iets klassiek hier:-) 'k weet dat de meeste da mss niet apprecieren maar da's omdat ze dat niet begrijpen 'k zal morgen ne keer iet opnemen en derop zetten.
Zet ook is iets klassiek hier:-) 'k weet dat de meeste da mss niet apprecieren maar da's omdat ze dat niet begrijpen 'k zal morgen ne keer iet opnemen en derop zetten.
Heb nu maar iets opgenomen, wordt nu geupload naar youtube. 'k edit wel als et er op staat. Buiten mijn pink (en de rest van mijn handen) ga je trouwens niet veel van mij kunnen zien:D
Jongen er zit een w klank in, of je het nu wil of niet:D Je spreekt het zowiezo niet uit als het nederlandse "koord". Je moet die "kowerd" ook in een adem lezen, niet ko-werd. Mss zelfs kowrd. Maar zowiezo niet koord.
@hieronder: zelfs in't engels staat er een "w" bij als het letterlijk geschreven wordt.
Yes, ben vanaf dit jaar terug lessen gaan nemen. Wilde vorig jaar al maar was m'n eerste jaar in't hoger en wilde niet risceren door tijd te verliezen. 'k Zal binnekort wel iets 'cooler' opnemen, want het is een leuk stuk maar de hoogste (of moet dit eigenlijk laagste zijn?) coolness factor heeft het nu ook weer niet:-)
@Joel: Ik vind ze allemaal wel lekker! Vooral Requiem for a dream vind ik geslaagd.
@vage: Klassiek is niet echt mijn stijl (en ook niet van vele anderen), het is zelfs de reden waarom ik gestopt ben met lessen aan de muziekschool Toch mooi gespeeld!
@Kr4nKz1n: Nice dat je zo'n dingen kunt. Ik zou het nooit kunnen.
Dit filmpje heb ik verleden jaar gemaakt samen met een maat (stopmotion, vergeet die intro , skip maar naar 1:40. Tot daar is er enkel gezever en filosofisch ge***.) http://www.youtube.com/watch?v=2ikxIg_vanA
Verder kan ik ook dwarsfluit spelen. En ook niet slecht koken en strijken. Mijn vriendin is er blij mee
Ik speel op piano jazz, bossa nova, salsa, klassiek, pop, filmmuziek, game muziek, klassiek, rag time, ...
Wat is het verschil tussen klassiek en klassiek? ^_^
Geef mij maar goeie oude rock:-) en voor de rest klassiek:D Zal morgen wel iets meer "gewaagd" opnemen. :-)
Abbas - 09/11/2008 19:25 (laatste wijziging 10/11/2008 14:39)
Crew .NET
Citaat:
Waarom is enkel piano goed voor klassiek?
Vind ik mooier klinken. Piano is niet echt een modern instrument, zoals de "tegenhanger", de synthesizer.
@Pieterc: vet filmpje, dat van die "werkelijkheid"!
Inderdaad, ik speel ook veel liever klassiek omdat dit toch net iets uitdagender is. Hoe leuk een jazznummer in elkaar kan steken het zal nooit zo'n uitdaging zijn als bv pathetique van beethoven onder de knie te krijgen.