Niet te ver geweest, weekendje Amsterdam, weekendje Blankenberge, 3 weekjes thuis aan't strand gelegen ( De dagen dat het er toch het weer voor was; paar daagjes dus ). Nu weer werken tot het volgende verlof.
En idd een topic waar eens ontspannen kan worden is hier nodig, al zal je merken dat het niet door iedereen even warm onthaalt zal worden.
Citaat:
Rens edit:
Dan hebben die mensen mooi pech.
Vind het niet verkeerd zo, een relax-topic zeg maarÂ
Van mij mag hij dus ook open blijven...
Vertel mij wat, al die vrouwelijke aandacht, ik kom er zot van.
Geen lief dus en vrienden werken allemaal. Ah, ik heb toch al enkele dagen in een tropisch klimaat mogen "ontspannen". (vertaling: werken in de serres bij temperaturen van 30-40°C)
ps: in de dom. republiek, lopen de meiden daar echt halfnaakt rond .
Waarom op reis gaan als je met google maps er direct kan zijn en met de miljoenen xxx-sites heb je vol pension . Nah just kidding zo erg ben ik niet (sommige hier wel). Ik zou wel graag eens naar de USA gaan.
Lekker 2 weekjes naar Portugal geweest met vrienden.
Eerst een weekje relaxed aan het zwembad gelegen en vooral veel gelopen. We zaten namelijk zo'n 5km van het centrum.
Daarna weekje fuiven in Albufeira. En als klap op de vuurpijl nog 2 dagen Lissabon. Vakantie...daar knapt een mens van op.
@ontani, ik ga wel mee kunnen we vast wel lachen, ik ken een paar leuke barretjes daar nu en een restaurant waar je met een NL studentenpas 50% korting krijgt op frieten
Ik kan jullie allemaal verzekeren, stijn is een rokkenjager !! Ik was een paar maanden terug in België, en hij had 2 blonde meiden geregeld (?!) en die waren nog alleen van hem.
Ik wacht tot einde van de maand met de huidige poll. Daarna worden er een aantal documenten opgesteld over de scriptstijl ed en daarover gaan we dan weer stemmen.
Ik ben net terug van 2 weken Kroatië (mijn vriendin en ik en een ander koppel). Heel plezant maar te warm naar mijn goesting (constant 35 graden).
Nu nog C leren, zend framework volledig onder de knie krijgen, wat webdesignwerk, vriendin helpen met in orde zetten van haar klas, afspreken met een paar vrienden (je zegt maar stijn wanneer je kan), een eigen project uitwerken (matrijzen laten frezen e.d.), Arduino projectjes uitvinden, Plankendael bezoeken, volk uitnodigen hier in Antwerpen... Genoeg om mee bezig te zijn tot het school terug begint .