Ik heb wat gemaakt, die wat jullie willen zou moeten kunnen uitvoeren. Enige probleem is dat ik geen host heb die sockets ondersteund? Zou iemand dit scriptje op zijn host kunnen plaatsen zodat de rest er ook gebruik van kan maken? Het maakt gebruik van bestanden om de informatie in op te slaan.
Nu gaat hij elke keer dat jij naar die index.php gaat jouw pagina bezoeken, als jij die dag nog niet bezocht bent.
Enige probleem waar we mee zitten is nu nog dat de server ip elke keer de pagina bezoekt, dus eigenlijk zouden we dat script op meerdere servers moeten plaatsen, vervolgens het script wat aanpassen zodat hij onthoud welke servers allemaal het systeem hebben, en dan die allemaal laten bezoeken, dan krijg je meerdere hits per dag door maar een pagina te bezoeken .
naja als we eerst één pagina maken, dan komt dat wel later toch? Dus kan iemand het op z'n servertje gooien en dan van iedereen de city erin? En een toevoegfunctie ofzo
Jep, alleen het enige nadeel nu is (volgens mij, weet het niet 100% zeker) dat omdat de server de pagina bezoekt, dat hij met dat IP de pagina bezoekt en niet die van de bezoeker. Dus je krijgt veel minder bezoekers als dat je zou krijgen als dat van frames zou werken. Maar een oplossing, zoals ik al zei, zou zijn om op meerdere servers het script te plaatsen en dan op een server ook het script plaatsen (wat aangepast) die dan al die server af gaat.
hmm grayen, ik weet niet of je het zo bedoeld had, maar zo ziet storage.php druit:
Jep, was mijn bedoeling , die <?php is er voor dat niet ieder persoon de inhoud kan lezen, alleen de hoster. Iets veiliger, tenzij de hoster natuurlijk kwaad in zin heeft.
Zou iemand kunnen nagaan of het ook echt helemaal werkt? hij bezoekt dus:
elke dag, maar ik weet niet 100% zeker of dat met PHP een request uitvoeren hetzelfde werkt als normaal? Zou iemand kunnen testen of het daadwerkelijk werkt?
Volgens mij werkt het voorlopig niet.
Na de hoofdpagina bezocht te hebben, wanneer ik mezelf al toegevoegd had, kwam er niet een user bij in mijn city.
Die <?php heeft er helemaal niets meet temaken, gaat erom die request classe en $oRequest = new HttpRequest(...), die <?php wordt er toch elke keer weer ingezet, heb ik zo gemaakt namelijk . Maar dat idd het regristeren werkt, getStorage geeft dan ook de gewenste array terug, maar het probleem zit hem er in dat het request script niet de juiste request maakt. Ik heb zelf nog nooit gewerkt met zo'n script, die classe heb ik van php.net gehaald.
per ip mag je maar op één ding klikken denk ik. Ik en een collega hebben allebei zo'n ding, maar als ik op mijnes klik en daarna op die van hem dan krijg ik geen population erbij. gaar!