PHP expert |
|
Ik ben via mond op mond reclame op V1 geraakt, hoewel dit niet de allereerste versie was van sima, volgens mij was er voor die bruine nog een grijze layout. Joel heeft hard gewerkt om de site tot v2 te krijgen, sindsdien is er veel gedaan door crewleden, die joel gerecruteerd heeft. Er zijn veel schommelingen geweest op V2. Volgens mij is niemand meer van de originele "eerste" crew van sitemasters nog crew (buiten joel). Op een gegeven moment werd Murfy crew, waarop een hoop volgden: vinTage, mezelf, Ontani, Lemon (en ik vergeeet zowiezo iemand). Begin van vorig schooljaar zijn die allemaal weggegaan en is deze crew vervangen door het eOs-team (met als supplement op de taart: titjes). Rensjuh was volgens mij de laatste van de eerste crew die nog in de crew zat, maar die is nu ook weg. FangorN, Wijnand en Dennisvb hebben soms geschommeld tussen crew zijn en dan weer niet en dan weer wel.
Verder hebben we ooit een "verrader crewlid" gehad genaamd Mokka. Daarnaast zijn Henri en TheCelestialCelebi (of hoe je die naam ook schrijft) ook enkele maanden hun steentje komen bijdragen.
Trouwe hoster Extor zit van de huidige crew er het langst in, naast Joel.
Dat is ongeveer iedereen aanwie sitemasters veel te danken heeft voor maanden al dan niet jaren crewwerk. (en ik heb echt het gevoel dat ik iemand vergeten heb:s) |