hmmm, een X tijd geleden hadden "we" dat al op sima.
Toen waren er veel meer members, en xenoxs was idd de founder, maar de masters (of waar die m ook voor staat) waren Murfy (en mss nog anderen)... is "dat" team dan verwijderd ?
ikzelf heb daar iig ook nog een steentje aan bijgedragen.
Nu nietmeer, omdat ik weet dat het useless is , je wint het never van (quakenet (als die nog steeds rulors zijn))
Al lang niet meer op me pc gehad, sta nog wel steeds 2e .. maar had veel gecheat je wilt niet weten hoeveel .. we lachen kon met binaire codes veranderen ofzo. Nu doe ik er niet meer aan, misschien dat ik het zo even download .
hmmm, een X tijd geleden hadden "we" dat al op sima.
Toen waren er veel meer members, en xenoxs was idd de founder, maar de masters (of waar die m ook voor staat) waren Murfy (en mss nog anderen)... is "dat" team dan verwijderd ?
Why yes, they do. After 1 and a half years (18 months) of inactivity, a Pulse Profile will be removed.
However do not fear! So long as your account remains active, your stats will NOT be deleted as they are automatically merged with your total strokes, clicks and miles.
Ook maar eens even aangemeld. Had ik eerder moeten weten. Type me de !@#$%#@ op een dag (tenmiste, dat denk ik). Kan ik nu mooi eens kijken of dat ook echt zo is.