Je nick was geloof ik ook nog een tijd Wijnandmet ? Ik heb me echt lange tijd afgevraagd wat dat kon zijn -> Wijn (drank) and (en) met (ontmoeting) ofzo nu is alles duidelijk
biertie: iedereen denkt vanwaar het komt, maar jullie zijn allemaal mis!
toen ik naar het 3de jaar ging (eerste schooldag dus), en dus totaal nog geen massas bier dronk, vond het een 5de jaar grappig mijn naam (Bert) te veranderen, en na enkele keer te proberen kwam hij op het idee mij biert te noemen.. maar in mijn streek is het de gewoonte om achter je naam een ie te plakken, daarom: biertie
maar ondertss drink ik dus wel massas bier, dus ik hou mijn nick wel in ere
woeps, ja, biertie had zich misdragen op de site, maar ik mocht opnieuw beginnen onder de naam MFdriver
nja, had geen inspiratie voor nieuwe nick, en ik ben landbouwerszoon.. we rijden thuis met massey ferguson, vandaar: MFdriver
Mijn nick komt van het gelijknaamde "hacker"-spelletje UpLink...
Op andere site's noem ik meestal CounterForce of (zoals iemand mij op TMF die bijnaam ook heeft gegeven) JumpTrut (en ja, die nick heb ik gekregen van zo'n gabbertrut )
Verder ben ik ook bekend als Related-Hack (met of zonder koppelteken).... die nick zal je nog maar heel zelden tegenkomen :-)
men nick is eigenlijk een typo
toen ik 8 of 9 was kon ik nog niet zo super goed engels en dacht ik dat goodgy > goodguy was.
Goodguy is afkomstig van de films van chucky (child's play)
ik heb nooit het idee gehad om men nickname te veranderen
Ik heet Olivier, dus mijn nick is Oli4!:D
Ook mijn avatar (ook mijn logo) is hier een beetje op bedacht.
Het rondje staat voor O, en dan staan er een schuine L en een I in, die samen weer een 4 vormen, Oli4!!!
ik wou me ook aanmelden bij dutchmaffia met de naam Devoursoul, als in devour a soul. Alleen mail kwam niet aan, devIour van gemaakt, want t klonk lekker en sindsdien gebruik ik die naam
oorspronkelijk was dit TheMaffiosiBoy op msnchat vroeger
maar dit klonk te lang en dan had ik er maar Maffio van gemaakt
en 2minuten later typte iemand in de chatroom perongeluk
Maffiow
en dit vond ik wel origineel :-D Dus ben bij dit gebleven.. Dit moet nu al een 8jaar geleden zijn denk ik