Ja, lol, vond ik ergens op gnome-looks.org ofzo . Ik had amsn al geinstalleerd, zal hem binnenkort eens proberen, maar er bestond toch ook een ubuntu human skin voor amsn?
Laatst pas een format C gedaan. Eerst had ik Windows XP en Linux Kubuntu op dualboot lopen. Momenteel heb ik alleen Windows Vista Ultimate edition. Binnenkort komt ook weer Linux Kubuntu erbij
Screenshot: Klik
Wallpaper: kill bill by lahandi (DeviantArt)
Thema: Windows Vista standaard thema
Programma's: ICQ, MSN, Whatpulse
Hij draaide niet stabiel (hoogstwaarschijnlijk omdat het een liveCD was), zo crashte het op een gegeven moment waardoor ik geen enkele programma meer kon starten.
@Gerits, waarom zou je linux suse willen installeren op een macbook? OS X is toch veel netter dan om het even wat voor linux distro?
Ik draai hier gewoon als test allerlei distro's in parallels, maar niets zou toch os x vervangen hoor...
school...
ik moet op linux werken voor school, heb hier zelf ook vmware fusion liggen, maar ik werk daar niet zo graag in. Dat vertraagd toch nog wat veel. Wil dual boot doen daarom.
Screenshot: http://www.imgd.../img38.jpg
Wallpaper: /
Thema: Vista Transformation Pack
Programma's: Cpu gadget, Internet traffic gadget, Battery gadget
Zal wel even testen welke sneller is, bij die Bricopack duurde het ongeveer 5 seconde voordat een link in een browser van kleur veranderede als je erover heen ging. Vandaar dat vista zulke extreme vereisten heeft, alleen voor het oog... terwijl linux dat met minder doet.:p
Edit, blijkbaar heb ik een bestand teveel, geen zin weer aan m'n pc te klooien. Hou het wel mooi bij xp theme.
@sandernerd: jep, virtualbox draaid goed (onder linux) .
@gothmog: ja linux is mooi met beryl (en nog mooier met fusion) maar die draait op je grafische kaart en als je wilt gamen moet je die uitschakelen en dat vind ik dan minder (daarom dat ik veel liever kde draai dan beryl, ik heb die efffectjes niet echt nodig ).
ik ga vanaf dit jaar informatica beheer in xios (diepenbeek) doen ik ga daar lessen krijgen over javaprogrammere in linux en moet de linux console gaan leren
ben ook gewoon een linux fan, maar ben er tot nu toe nog niet in geslaagd om het geïnstalleerd te krijgen, hoewel ik de juiste techniek ervoor al heb gevonden
@gerits: heb er lang over nagedacht om ook naar xios te gaan, dus dan had k mss bij u in de klas gezete
toch maar vo khleuven gekoze, iets dichter bij huis
zal 1 van deze dage ook mn desktop is posten, ben nu nog bezig met andere wallpaper dus nog ff wachte tot hij af is (5min ofzo) en k er nog is aan denk