Netjes XenoX. . Ik heb voor mijn active desktop ook de javascript van jouw toturial gebruikt. Volgens mij heb ik zelfs nog een eerdere versie van jouzelf hier staan (die ik destijds van Jasper had gekregen, geloof ik..).
Screenshot:Link naar screenshot OS: Windows XP Wallpaper: Tomb Raider Thema: I dunno , mss windows xp silver
Het bureaublad staat redelijk vol, het is nog net te doen, maar ik ga er eens veel af smijten denk ik, (van heel de PC), want hij wordt trager en trager.
Voor de rest denk ik dat dit een redelijk normaal bureaublad is.
Het verbaast me wel wat dat er maar zo weinig mensen op een niet-windows werken...
Linux draait niet op me laptop anders had ik daar allang mee gewerkt mis alleen nog al belangrijke drivers zoals Sata driver, Wifi & Video drivers wacht totdat Fedora 8 uitkomt dan probeer ik het weer
ik denk dat deze desktop direct op de eerste plaats staat op de slordigste desktop die er is
een beetje orde hebben kan toch wel zanne, dit trekt op weinig zo onoverzichtelijk, je vind toch niks meer terug... Ik durf te wedde dat je de helft nooit gebruikt
[..quote..]
ik denk dat deze desktop direct op de eerste plaats staat op de slordigste desktop die er isÂ
een beetje orde hebben kan toch wel zanne, dit trekt op weinig zo onoverzichtelijk, je vind toch niks meer terug... Ik durf te wedde dat je de helft nooit gebruiktÂ
Ik had hem juist nog wat opgerommeld, want de iconen kwamen al op mijn tv te staan die ook aan mijn computer hangt .
Ik heb bij het samenstellen van mijn PC precies om die reden een nVidia kaart gekocht (6800GS, destijds een dure kaart). Maar werkt het zelfs nu nog niet? De ATI drivers zijn toch niet zo slecht meer als ze waren?