ArchLinux 2009.02, met nightly KDE packages (dwz, elke dag wordt KDE gecompileerd vanuit de laatste broncode). Thema's: Oxygen, Air. Dock: Plasma's eigen dock-plasmoid. Wallpapers: nja, zie zelf maarÂ
ziet er mij geen OS uit dat je langer dan een uur geleden geinstalleerd hebt.... Als het al op je eigen desktop staat (allemaal verschillende theme's etc.... Je gebruikt er toch maar 1tje?)
[..quote..]
Niet alleen maar Arch hoor, ook Ubuntu, Kubuntu, OpenSUSE (maar dat gaat er snel weer af, wat een epic fail), Mandriva, Debian, home-brewed Ubuntu.
En jij gebruikt die allemaal tegelijk, hebt er overal >70% kennis van... Dat is net alsof je zeven keer Windows installeert.
OpenSuse is geen epic fail maar een perfecte distro, dus zoiets kan jij niet deftig gebruikt hebben.
werk zelf met opensuse 11.1 op desktop (met kde) en op laptop (met gnome), werkt perfect hoor.... Nouja, dat je het een epic fail noemt, says enough to me...
Over pacman, elke distributie heeft wel een package manager, komt steeds op hetzelfde neer.... Just rtfm...
/edit: hier een screenshotje van laptop Screenshot:http://www.dump.../11858.png OS: OpenSuSe 11.1 Wallpaper: standaard? Thema: standaard met wat prulletjes aangepast...
screenshotje van m'n desktop maak ik mss vanavond wel
@Rik: sinds Rocketdock gebruik ik geen shortcuts op m'n desktop meer. Het volstaat al je bestaande shortcuts naar Rocketdock te slepen en los te laten, dan komen ze meteen allemaal daar te staan. Je kan de volgorde ook verslepen, enz. Videotje op de site is duidelijker dan ik kan zijn
@Rik: sinds Rocketdock gebruik ik geen shortcuts op m'n desktop meer. Het volstaat al je bestaande shortcuts naar Rocketdock te slepen en los te laten, dan komen ze meteen allemaal daar te staan. Je kan de volgorde ook verslepen, enz. Videotje op de site is duidelijker dan ik kan zijnÂ
Lang leve Windows 7 dan maar he heeft exact dezelfde mogelijkheid alleen heb je dan niet zo'n irritante bar