[..quote..]Haha, tja, ik vind het wel leuk om te bekijken wat iedereen voor desktop heeft haha Je moet wat op de vroege morgen héÂ
Ik zal even een screen van mijn ubuntu uploaden Â
Screenshot: http://i34.tinypic.com/2lt3w4h.jpg
Wallpaper: Freerun plaatje:O
Thema: Windows Xp silver
Extra info: Heb niet zoveel dingen op me desktop, want heb net factory reset gehad(was het wel ff tijd voor:P) Ik heb FileZilla, Visual Basic 2008 Express edition, Internet, Prullenbak en een mediaplayertje dat ik heb gemaakt op mijn desktop staan.
Filezilla: FTP programma
CDBurnerXP: Een prog om cd's te branden voor XP
YouTube Downloader: Kan je filmpjes van YouTube mee downloaden
Gamemaker: Een programma om spellen mee te maken. Eigenlijk programmeer je gewoon java, maar dan met plaatjes en geen grote scripts.
Frets on fire: Gratis Guitar Hero: Frets on Fire, maar hij is wel gefaked.
AlienGUIse: Theme manager van dat thema
Screenshot:Screenshot OS: Windows XP Wallpaper: Zelf gedaan (vriendin + knorretje) Thema: DarkBlue (zat in een themapakket samen met nog 25 andere) Programma's:
- FireFox
- Internet Explorer
- Opera
- Safari
- FileZilla
- Website Layout Maker
- Adobe Photoshop CS2
- PHP Designer 2007
- HiJackThis
- Ccleaner
- Spybot S&D
- HomeBank (jaja, ik ben te lui om naar de bank te lopen... al woon ik er juist boven )
- Media Player
- Winamp
- LimeWire
- Audacity
- Live Messenger
- WebCamMax (om u beeld van de cam te vervormen of te versieren )
- Steam (yep, ik ben ne Counterstrike speler )
- RollerCoaster Tycoon 3 (spelletje van m'n vriendin, w00t )
dat "cheatpack" rar-filetje bestaat uit PDF's met alle uitleg op over PHP, ASP, MOD-rewrite, Ruby On Rails, HTML character entities enzo enzo... Heeft niets met gamen te maken... Wie die PDF's wil mag ze natuurlijk altijd vragen, dan mail ik ze wel :-)
@flyingdragon
Ik zou even een ander schreenshot nemen voor als stichting brein ofzo langskomt. Â
Downloaden is nog steeds legaal in Nederland ,
alleen software niet, en die heb ik allemaal netjes gekocht (die hdd is allemaal Linux ), Muziek mag voor persoonlijk gebruik nog steeds in nederland, en films ook.
Uploaden, dat is illigaal
**Edit
Maar even gecensureerd, Denk je dat brein erin tuint?, 5TB aan linux
Heb nu even geen zin om exacte specs op te zoeken, maar het ligt waarschijnlijk wel iets boven gemiddeld. De belangrijkste programma's staan op m'n desktop en de rest is niet zo interessant. Beetje een saaie wallpaper mss, maar wel rustgevend als ik m'n pc net aan of uit zet.
Heb nu even geen zin om exacte specs op te zoeken, maar het ligt waarschijnlijk wel iets boven gemiddeld. De belangrijkste programma's staan op m'n desktop en de rest is niet zo interessant. Beetje een saaie wallpaper mss, maar wel rustgevend als ik m'n pc net aan of uit zet. Â
Is het de bedoeling dat er "bureaublad" staat op uw taakbalk?
Rechterklik op taakbalk - werkbalken - vinkje voor bureaublad wegdoen
Dat kan ik niet weten, wat vind jij mooi? Een mooi stuk natuur, een foto van/met vrienden, een 'stud'. Iets waarvan jij zegt: "Daar wil ik elke keer wel op kijken als ik naar m'n Desktop ga."