Een beeldscherm of monitor is een apparaat dat aangesloten kan worden op een computer, waarop deze de resultaten van de interne processen zichtbaar maakt voor de gebruiker. De gebruiker kan zijn of haar handelingen daardoor afstemmen op de veranderingen in het getoonde beeld.
Ik heb het boek op mijn pc in pdf (engels natuurlijk) ik heb hem ook besteld, (morgen afhalen bij de post) maar natuurlijk koop ik hem ook in het nederlands!
En als je echt wil weten hoe het eindigt: als je het niet wil weten lees dan niet verder
Harry sterft NIET! Trouwt met ginny en krijgt 3 kinderen.
Ron en Hermelien trouwen ook en krijgen ook kinderen.
Blijkbaar huisde er in harry ook een gruzliement waardoor harry niet sterft als voldemort dat probeert (jaa hij probeert het nogmaals) en er is een heel hoop gezooi met de toverstokken.. te lang om uit te leggen.
Harry sterft NIET! Trouwt met ginny en krijgt 3 kinderen.
Ron en Hermelien trouwen ook en krijgen ook kinderen.
Blijkbaar huisde er in harry ook een gruzliement waardoor harry niet sterft als voldemort dat probeert (jaa hij probeert het nogmaals) en er is een heel hoop gezooi met de toverstokken.. te lang om uit te leggen.
Kan dit verwijderd worden? Ik vind niet dat dit online moet komen te staan aangezien er mensen zijn die het nog niet gelezen hebben..
Kan dit verwijderd worden? Ik vind niet dat dit online moet komen te staan aangezien er mensen zijn die het nog niet gelezen hebben..
maar als je het nog niet hebt gelezen en je wil het einde niet weten dan lees je toch gewoon niet verder want mathiasB schrijft er nog bij of dat hij het einde gaat verklappen
DUS: shame on you, lasdesigner
@hierboven, juist. Er staan toch nog replies onder, dus als ik de rest wil lezen moet ik naar beneden scrollen, dus er was met geen mogelijkheid dat ik eromheen kon.
Waarom zijn er gewoon mensen die alles verzieken en mensen die het ook nog gaan opnemen voor hun..
Precies en daarnaast. Doe het dan met een andere achtergrond omdat je vanzelf al leest wat er gaat gebeuren! Daar valt gewoon niet omheen te komen. Ik vind het stom. Als de crew hier niks tegen doet vind ik het nog stommer! Gewoon even editten en het weghalen of in dezelfde kleur doen als de achtergrond. Degene die het lezen willen kunnen het selecteren!!
Idd, echt belachelijk. Staat dan trouwens nog maar een lijn onder 'als je het niet wilt we......'. Als hij het dan nog 10 lijntjes deronder zette ofzo. Iig, ik heb hem vandaag gefinisht, dus mij kan het niet veel meer schelen!
Goed boek, zeker lezen!