Ik koop de laatste versie wel een keer. Ik hoef hem niet gelijk de zelfde dag dat hij uit is. En ik ga eerst de andere weer helemaal lezen voordat ik aan de laatste begin, zo heb ik het met elk nieuw boek gedaan .
Tja, gisteren zijn er een stuk of 400 blz op het internet uitgelekt (gefotografeerd door een medewerker van de drukkerij, waarschijnlijk is die nu al ontslagen) maar het was zeer moeilijk te lezen. De site werd na een korte tijd direct terug offline gehaald.
Die boeken worden trouwens naar de winkels gebracht met een pantservrachtwagen (?gewapend?)
Ik koop de laatste versie wel een keer. Ik hoef hem niet gelijk de zelfde dag dat hij uit is. En ik ga eerst de andere weer helemaal lezen voordat ik aan de laatste begin, zo heb ik het met elk nieuw boek gedaan .
Naar de film ga ik ook zekerÂ
Ik vond de laatste film niet zo super, zat weinig speciaals meer in. Het wordt allemaal beetje van hetzelfde....
En ze moeten die films veel langer maken, het gaat allemaal vrij snel, ze spelen zelfs geen zwerkbal meer.^^
Dit slaat nergens op dat die zogenaamd op internet verschenen zal zijn. Net of iemand 400 blz gaat fotograferen even. yeah right. doen ze ook echt. Kijk eens op nu.nl het is allemaal nep!
en wie er dood gaat. er is al bekend dat er meerdere dood gaan dus dit slaat ook al nergens op. Succes met kopen!
Oja, ik koop trouwens beide, engels en nederlands, can't waite!
Hahahahha
Ja nee, maar engels lees ik voor school heb ik 2 boeken gelezen (meer dan 300 blz) dus dat was wel mooi (A)!
Maar vind de boeken super, films zijn een echte flop t.o.v. de boeken!