Hallo,
ben al een paar jaar een regelmatige bezoeker maar heb me nu ook geregistreerd.
Ben 17 jaar, heb een redelijke kennis van HTML en Javascript en een beetje van PHP (kan scripts wijzigen en invoegen in pagina's enzo maar zelf een schrijven gaat nog niet echt).
Heb al veel aan jullie tutorials en scripts gehad, heb er al veel van bijgeleerd.
Groetjes.
Ik neem hier nog ff tijd om mijn eigen te beledigen. Elke dag zeg ik, nu ga ik eens echt beginnen met scripten in php, maar elke dag opnieuw word ik afgeleid door topics in het forum, andere sites, ...
Dus eigenlijk ben ik echt nen aap.
Dus, hopelijk lukt het beter bij jou.
Gaat automatisch. Je krijgt punten als je post in een bepaalde category plaats, tutorials schrijft en scripts post. Maar als je dan weer een topic opent dan gaat het er weer af. Je moet er niet teveel naar kijken, is leuke optie maar verder kan je er niet echt veel mee .
Het kan ook handmatig. Kijk maar eens naar Ultimatum's status
Abbas - 17/07/2007 14:43 (laatste wijziging 17/07/2007 14:43)
Crew .NET
Citaat:
Gaat automatisch.
Niet altijd, ik ben ".NET vergevorderde" terwijl er hier geen categorie .NET bestaat. Volgens m'n tutorials/scripts over .NET die ik gepost heb zou ik nu eigenlijk als status moeten hebben: "Bill Gates"!
@saft: hartelijk welkom op sitemasters. Hopelijk vind je hier alles wat je nodig hebt om te kunnen scripten naar jouw zin! Leuk dat je het vermeld...
jah, sorrie hoor, maar mijn denkbeeldige macho image wil toch even melden dat jullie maar pussy experts zijn, whiskey is voor de straffe mannen, al de rest voor....bier en appelflappen.
whaha, whiskey.. Allen mensen die nergens tegen kunnen en direct verslaafd zijn drinken dat! En dat is pas, tjah.. PUSSY!
(Verder vind ik je wel lief hoor!)
/me is uit het veld geslagen en heeft geen weerwoord: {solution1"bluffen dus"}
phuh, direct verslaafd, phuh, nergens tegen kunnen,...ik rook al meer dan 24 jaar, ben alcoholist voor meer dan 20 jaar en ik leef nog steeds, is da niet stoer dan ?
ow, ik ben ook wel lieV, jij ook hoor
Doe een poll naar de "looks" van die icoontjes
Jij kan evengoed designen als mij (ook niet dus), en als ik dan zeg dat ik ze niet mooi vind, dan zijn ze dus echt lelijk, face it :tong: